Terve Ida-Virumaa on nüüd 50-ala!

Virumaalt tagasi.

Oli suurepärane, et Ott otsustas viimasel hetkel minuga koos sinna sõita, sest ilmastikuolud pöörasid üleeile öösel kohutavaks. Jonnakalt püsisin siiski Haruteeni ise roolis, omandasin väärtuslikke kogemusi ja sain teada, mida praktikas tähendab vesiliug. Õnnetust siiski ei juhtunud.

Kõik läks üldiselt korda, välja arvatud see, et Otile täna Varjas 1200 krooni trahvi tehti mitte millegi eest. Mina ei tea, kelle auto kiirusemõõtu politseinikud talle aparaadi peal näitasid, meie oma see igatahes ei olnud, sest kätt südamele pannes ma ütlen, et me tõepoolest sõitsime 50 alas 50-ga, mitte 76-ga, nagu need tüübid Otile väitsid. Ma olen 100% kindel, et need  politseinikud lihtsalt valetasid värdjalikult, sest vabandage väga, ma jälgin kõrval istudes üsna kiivalt, kuidas Ott sõidab. Me üldse norime teineteise kallal jubedalt, kui teine juhib. Ja ma tõepoolest jälgisin sealt Varjast läbisõidul märke, ja just mina olin see, kes piirangute lõpu märgi juures ütles, et andku nüüd minna. Mille peale need t…pead sealt kõrvalteelt, kus nad passisid (me ju nägime neid ennegi) meile uljalt järele kimasid ja teatasid, et me ületasime kiirust. Sõitsime 76-ga, kujutate ette, pärast piirangute lõppemise märki.

Kui mina oleks olnud Oti asemel see, kes politseiautosse kutsuti, siis mina ei oleks mitte millelegi alla kirjutanud, vaid oleksin sõitnud otseteed Ida-Virumaa politseiprefektuuri vaiet esitama. Ükskõik, et ilmselt poleks sellel tulemusi olnud. Igatahes tüli ja lamenti oleksin teinud neile võimalikult palju, sest antud juhul need värdjad lihtsalt valetasid. Või olid tõepoolest niipalju idioodid, et ajasid autod segi, või lasid mingi eelmise, kiirust ületanud auto mööda ja siis selle apsaka korvamiseks haarasid lihtsalt järgmise. Vahtralehe. Ja tegid elu esimese rikkumise eest mitte hoiatuse, vaid trahvi. Ja Ott võttis alla kirjutades omaks asja, mida ta teinud ei olnud. Tore on. Mõnikord ma tõesti soovin, et Otis oleks veidikegi rohkem võitlejaloomust. Ja trahvi vastu ei oleks mul põhimõtteliselt midagi olnud, kui me tõesti oleks olnud selle ära teeninud. Aga antud juhul paraku polnud mitte meie süüdi, vaid sellel konkreetsel patrullil oli hirmus tarve kellelegi … keerata. Võib-olla plaan vajas täitmist, kui neil mingi sihuke peaks veel olema.

1 kommentaar

  1. kaaren said,

    16. märts 2009 kell 06:38

    Minu abikaasa laseb alati ennast liiklus6netustes syydlsex teha. Ning tema kindlustuskoef. on 3,6 aga minu oma 0.96 tema 11-aastase nimg minu 2aastase s6idustaazi juures… ag luuletustest m6ni teine kord. Soovin Sulle edulist kirjat88d ning tagane, kole olme!


Lisa kommentaar

