Täna on mul küll puhkepäev

Pärast seda läinud töist nädalat ja nädalavahetust ning esmaspäevagi teen nüüd tõesti väikse vahe sisse ega liiguta täna tööasjades sõrmeotsagi mitte. Kirjutada küll oleks, isegi mitu asja, mis enne jõule peavad valmis saama, aga kui ma vahepeal natukestki ei puhka, siis ei pruugi ma ikkagi neid asju valmis saada. Järgmist nädalavahetust mul ju ka ei tule, üritused nii laupäeval kui pühapäeval.
Ei, nüüd ma tõesti vedelen natuke.
Eilne Tallinna-esitlus läks kenasti, enne seda Paides ka enam-vähem plaanipäraselt. Nii et võib rahul olla. Peale selle oli võimalus jälle üle väga hulga aja Türil sõber Jaanil külas olla, tema pool me Otiga ööbisime. Jaan kostitas meid jumalike ahjukartulite ja Kenneth Branaghi “Võluflöödiga” – mida ma enne näinud ei olnudki ja mis on jaburaim ning naljakaim “Võluflööt” üldse, mida oskaks endale ette kujutada. Tegevus on pandud toimuma I maailmasõja aegsetes kaevikutes. Igatahes selle filmi tegijad on kõvasti lõbutsenud. Tunnen kohe tungivat vajadust endalegi see film hankida.
You Tube’is on treiler ka täitsa olemas:

Siis veel algusest tükike, kus Tamino peaaegu ära gaasitatud saab, kuid Öökuninganna teenijannad päästavad ta ära.

1 kommentaar

  1. Jaan said,

    11. dets. 2009 kell 01:03

    Saadan laia naeratuse!
    🙂


Lisa kommentaar

