Aed on tagasi ja mina särtsu täis

Nii tore, ma olen oma aia lume alt tagasi saanud ja kevadtööd käivad täie hooga. Kuidagi nii vältimatult vajalik on mulle see otsekontakt emakese Maaga. Kui ikka näppupidi mullas ei ole, siis õige varsti on paa-paa.
Aga mul on kasvuhoonesse külvatud salateid ja tilli ja salatsibulat ja muud mõnusat. Ka oma potitatud daaliad ja begooniad vedasin sinna, nagu ka eelmise aasta pelargoonid, et need toa akna peal liiga välja ei veniks. Ja mõnede suvililede seemikud.
Täna hommikul ärgates oli maja ebameeldivalt jahe. Peaaegu kohe peale ärkamist kihutasin kuuri puude järele, ja tõesti oli õues ka jahe. Vaatasin termomeetrit – miinus neli. Nonii, mõtlesin. Suvelilled tuleb uuesti külvata, pelargoonid ja fuksiad on untsus, begooniad ja daaliad pole veel õnneks tärganud, nagu ka varajased kasvuhoonekülvid. Ei julgenud esiotsa vaatamagi minna. Alles mitu tundi hiljem läksin, siis piilusin ka ukse vahelt ettevaatlikult, et mis surnuaed mulle nüüd vastu vaatab.
Aga pelargoonidel, fuksiatel ja suvelilleseemikutel polnud mitte teist nägugi peas! Kõik kenasti alles, reipad ja rohelised. Tundsid end hästi ja kaebusi polnud.
Vaat sulle siis. Tundub, et legend polükarbonaatkasvuhoone märksa suuremast soojapidavusest, kui klaashoonel on, vastab tõele! Imelugu. Ma tegelikult ei usu kunagi neid reklaamväiteid. Aga vähemalt mõningaid tuleb vist uskuma hakata.
Muidu olen murdunud ka kirjatööd taasärganud hooga, Promenaadi näidenditükid hakkavad valmis saama. Ongi viimane aeg, enne kui lavastaja iga pühapäevahommik jälle külas käima hakkab nagu elav etteheide. Eilne päev läks tegelikult ses mõttes raisku, sest oli vaja käia Tallinnas ühelt hulgimüüjalt suuremat tagastust ära toomas (kolivad ja seoses sellega vähendavad oma laovarusid miinimumini). Muidugi käsime ka Hortesest läbi, ja see oli päris pikk ja põhjalik läbikäimine. Nii eile kirjatöö jaoks praktiliselt aega ei jäänudki.
Homme jälle läheb terve päev Põlvale ja Kanepile. Ohhhhhh, see tuleb pikk sõit. Pikk.

Lisa kommentaar

