Kulka on tore ja partei kohustab

Näe, Iisaku raamatukogu pani selle minu ürituse pildid netti.
Ja Kulka andis “Mannikese loo” jaoks raha, mis on väga tore! Vähem muidugi, kui küsisin, aga siiski kõva viiendiku osa eelarvest, mis on suurepärane. Ma tõepoolest tegelikult ei lootnudki seekord saada, sest kana ja krati raamatu peale ju alles sain… Kuid seda suurem rõõm. See teeb raamatu väljaandmise tublisti lihtsamaks! Ei pea tegema nõmedaid järeleandmisi paberi kvaliteedi osas või pehmed vs kõvad kaaned jne. Sest lasteraamat peab minu meelest olema ilus ja lapsekindel – st värviliste piltidega, kõvade kaantega ja tugevamal paberil. Kuigi just see on see, mis maksab ja teeb lasteraamatu kalliks. Nii et aitäh, Kulka, südamest!
Homme õhtuks saame aga trükikotta “Minu jalad”. Elina pidi vahepeal töösse pausi tegema, sest neil olnud nüüd vahepeal uue lapsega veidike tegemist.. 🙂
Nad on ikka nii tublid ja armsad.
Aga minu tänase päeva sisustab Mart Laar. Õigemini, mina sisustan tema päeva. Täna on Läänemaad väisamas IRL riigikogulaste ekipaaž, üheksa Tähtsat, ja siis kohalik klubi korraldab neile kohtumisi ja esinemisi. Minu parteiline ülesanne on “kantseldada” Laari ja näidata talle Haapsalu kultuuriinimesi. Minu valikul mu lemmikkohas, lasteraamatukogus muidugi 🙂
Ma just mõtlesin, et mul ei olegi olemas korralikku rätsepakostüümi, millega jätta mulje endast kui korralikust ja tõsiseltvõetavast inimesest. Nii et ma parem ei võtagi seda eesmärki.
Minu eesmärk on mitte tekitada sinna kohtumisele lihtsalt niisama esinemist, vaid modereerida asi konstruktiivseks aruteluks. Nii on kõigil huvitavam ja pikemas perspektiivis võib millestki kunagi midagi ka välja tulla. Kui tilgutada vastu kivi.

6 kommentaari

  1. eva said,

    30. sept. 2010 kell 17:16

    Sul küll rätsepakostüümi tarvis pole, et tõsiseltvõetav näida. Aga ma ei tea, mis Laar peaks endaga ette võtma, et sedasama saavutada…

  2. Rea Raus said,

    30. sept. 2010 kell 23:36

    ja kuidas kohtumine läks? nagu näed, ma ikkagi ei saanud tulla aga see-eest mul läks hästi 🙂
    Ja tõesti, Aidi, sa oled tõsiseltvõetav niikuinii, rätsepakostüüm ei tee sind ei paremaks ega halvemaks. Samas oli su kollane pluus Apollos esitlusel nagu soe päike ja mõjus hästi küll.
    Mõni inimene on aga nagu kõndiv rätsepakostüüm, sest midagi muud sisulist ta endast ei kujuta 😉 Vat seal ei aita porgandid ka midagi.

  3. aidivallik said,

    1. okt. 2010 kell 08:24

    Porgandid, heh…
    Minule on Laar poliitikuna täitsa tõsiseltvõetav. Ja kohtumine läks tõesti hästi, sisuliselt ja huvitavalt.
    Aga mul ei ole praegu aega suurt rohkem midagi kirjutada, sest nüüd on vaja üks mu ammune suur plaan korralikult koos argumentatsiooniga ära vormistada, vanu protokolle välja otsida, ja enne õhtut paar tähtsat inimest ära veenda sellele asjale taha tulema, sest üks õng tuleb täna või hiljemalt homme vette saada. Ja kui see kalapüük korda läeb, mis oleks hull joppamine, siis läheb Vallik kirikusse küünlaid panema ja kirjutab blogisse sellest asjast kah pikemalt.

    • rearaus said,

      3. okt. 2010 kell 15:57

      ohoo, sellest õngeloopimisest tahaks küll kuulda.

  4. aidivallik said,

    6. okt. 2010 kell 10:45

    Kui kohtume, siis kõneleme.

  5. 27. okt. 2010 kell 16:51

    […] läks asi tühja, linn ei tulnud taha. Ma kirjutasin sellest “õngeloopimisest” ju siin ja siin viiendas lõigus ka. Kui selle asja vähemalt arengukavasse sisse saaks, siis on vähemalt […]


Lisa kommentaar

