Tänasest olemas: “Minu jalad”!


Annotatsioon ka:
“Minu jalad”
Aidi Vallik
Pildid: Elina Sildre

“Minu jalad” on natuke teistmoodi ettelugemisraamat, mis arendab 2 – 3aastase lapse arusaamist iseenda kehast ja sellega seotud sõnavara. Avastab ju väikelaps maailma iseendast ja oma lähimast ümbrusest alustades. Nii teksti kui piltide juures on keskmisest enam arvestatud ka väikelapse vastuvõtuvõimet ja ealist eripära.

ISBN 978-9985-9774-7-7
Väljaandja: MTÜ Lugu-Loo
Illustratsioonid: täismahus värviliselt illustreeritud
Formaat: 15 x 15 cm, 36 lk, kõva köide

Hulgihind otse minu kaudu: 85.- (Soovidest palun teatada: aidi.vallik@mail.ee või luguloo@adisain.ee, sest kodukale pole ma hetkel veel jõudnud seda raamatut tellimisblanketile kanda. Arvan, et see viimane tegevus peabki jääma uueks nädalaks, sest see blanketi php-progemine on minu jaoks väga aeganõudev ja keeruline asi ning mul füüsiliselt pole enne järgmist nädalat sellega jahmerdamiseks aega.)

Aga seda müüb täna juba ka Apollo ja Raamatukoi
Rahva Raamat pole seda hetkel veel oma veebipoodi üles saanud. Kui see juhtub, muudan siingi andmeid.


Ja veel: kutsun kõiki selle raamatu ning “Mina, kana, lehm ja krati” esitlusele (vali ülevalt menüüribast: järgmine lastehommik) Tartu Kirjanike majas Vanemuise 19, sel laupäeval kell 12.00!

1 kommentaar

  1. siisike said,

    25. okt. 2010 kell 18:07

    Hei, Aidi!
    Su nõuannetest oli vägagi kasu. Jää liigub ja pangakonto muheleb. Ehkki see tundub esmapilgul jõhker, tuleb välja, et vahel on tervislik rääkida karmimas keeles. M. o. t. t.
    Sulle õnne uue “lapse” sünni puhul!
    Tervitades,
    Siisike


Lisa kommentaar

