Põnev mäng igava lõpuga

Valimiste periood oli seekord minu meelest ülipõnev, kuid lõpp osutus siiski igavaks ja üldse mitte kirjanduslikuks. Sisuliselt tantsiti ja tolmutati tükk aega ringi ja jõuti alguspunkti tagasi… peaaegu. Sotside pärast on mul hea meel: nad ju kahekordistasid oma mandaatide arvu riigikogus, nende toetuse tõus oli tõepoolest märkimisväärne ja väga tubli! IRLi toetuse ja mandaatide kasvu pärast on mul samuti hea meel, Keski tulemus jätab mu üsna ükskõikseks, Rahvaliidust on isegi natuke kahju, ja Reformi fenomen teeb mu veidike kurvaks, kuid ega vast hullemaks ikka lähe, kui seni on olnud. Ses mõttes võib küll kindel olla, et midagi ei muutu, eriti kui ka koalitsioon jääb samaks.
Isiklikust vimmast ja puhtast õelusest ei saa ma märkimata jätta Laine Jänese toetuse kukkumist 9000-lt ca 2000-le , kuid Oti sõnutsi ongi mul kalduvusi laibapeksmisele.
Täna on siiski vastla- ja naistepäev, hommikul üllatas Ott mind rooside ja karbitäie vastlakuklitega. Ise, vaeseke, läks seejärel tagasi linna suppi sööma, sest ei suuda hetkel midagi närida. Tal lõigati eile hambaarsti juures nimelt põhjalik mädakolle igeme serva alt lahti ja topiti sinna mingi tampoon sisse, nii et ta lehkas kogu eilse õhtu nagu keemialabor, oli uimane ja päris haige ning kugistas valuvaigisteid. Mul oli temast kole kahju, aga samas jälle hea meel, et minul niisugust hirmsat asja pole juhtunud.

3 kommentaari

  1. aidivallik said,

    8. märts 2011 kell 16:26

    Aga Jänes tõepoolest kultuuriministrina ei jätka: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/laine-janes-kultuuriministrina-ei-jatka.d?id=41695961

    Selle asemel on Reformierakonna uued kultuuriministrikandidaadid Rein Lang ja Valdo Randpere: http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/kultuuriministriks-lang-randpere-voi-hoopis-keegi-irlist.d?id=41699867

  2. aidivallik said,

    10. märts 2011 kell 11:49

    Üks väga sisukas arvamusavaldus valimistulemuste kohta Metsablogist: http://blog.maaleht.ee/leilimetsalood/?p=3621

  3. eva said,

    10. märts 2011 kell 23:02

    Vaadates järgmiste potentsiaalsete kultuuriministrite nimesid, kipub tekkima hirm, et me hakkame jänest tagasi igatsema…


Lisa kommentaar

