Keila Gümnaasiumi seitsmendikud

Tänane üritus toimus Keilas, kus rääkisin seitsmendate klasside õpilastele Anni-raamatutest (põhiliselt), aga muidu ka veel igasugu asjadest.
Ja mina küll ei tea, mis need lapsed tänapäeval söövad, et nad nii head on. Äkki nad lihtsalt kardavad mind. No mõelge ise, tuleb suur paks tädi saali ette ja mine tea, mis siis teeb, kui ei kuula.

Ja siin ma poseerin (ja kohe on ilmselt ka lahkem nägu peas!) koos ürituse korraldaja ja algkooli raamatukoguhoidjaga.

Teist hommikut järjest oli mul muidugi plaan kasvuhoonesse salatid ja redised ära külvata. Pühapäeval pesin oma üüratus tubliduses isegi kõik kasvuka klaasid juba puhtaks. Aga täna Keilast tulles oli väss ja eiviitsi koledasti kallal ning sinnapaika see asi jäi. Eile… oot, mis ma eile tegin? Aa, eile kirjutasin hommikul üheksast miski kella viieni jutti ja järjest pikka ja põhjalikku analüüsi Lääne Elu palvel. Nii-öelda kokkuvõte lahkuva kultuuriministri tegevuse ja saavutuste kohta. Jajah, kokkuvõtte esimene variant oli 23 000 tähemärki pikk ja siis ma muudkui hakkasin seda lühemaks rookima. Lõpuks, kui mu enda meelest oligi juba peaaegu kõik ära kustutatud, oli ikka veel 16 000 tähemärki alles. Aga vaja oli ju ainult 11 000! Õnneks Ivar arvas, et laupäevase lehe paarisküljele paneb selle ikka ära. Koos Oti karikatuuriga.
Nii et ma homme tahan korra selle teksti ikka veel ühe käia, sest kindlasti on sinna kustutamiste käigus tekkinud veidraid poolikuid või grammatiliselt haakumatuid osi sisaldavaid lauseid.
Aga homme külvan ma ka redised. Ilmtingimata!

Lisa kommentaar

