Kiirejubekiire

Aed metsistub täiega ja teod söövad kõik ära ja mina ainult istun ja toksin arvuti taga. Üks lubatud asi, tellitud töö, ikka selline pirakas kohe… ma parem ei räägi sellest enne, kui asi natukenegi edenenud on ja midagi selgepiirilist juba paistab.
Eile hommikul poole üheksast alustasin, hilisõhtul pool kaksteist lõpetasin ja siis tahtsin veel blogida. Ja täna (tegelikult on täna ikkagi kellaaja järgi otsustades eile) olen jälle mingi kolmteist tundi arvuti taga olnud (ning isegi internetis lehti pole lugenud). Õige, vahepeal tegin pool tundi pausi ja korjasin kasvukast spinatid ära ning puhastasin kassi liivakasti, sest enam ei saanud hästi vannituppa sisse astuda, ilma et gaasimaski vajadust poleks tunnetanud.
Homme läheb kindlasti kah samamoodi.
Ja ülehomme.
Kui ma jaksan.

Ah jaa, eile toodi mulle veel tagantjärgi üks uhke sünnipäevakink ning pandi kohe kokku ka. Kallis külaline ei olnudki haavunud, et ma üsna ebasotsiaalne olin ja ainult kohati nägu näitasin – meestel oli selle müraka kokkupanemisega õues nagunii omaette lõbu laialt. Tegelikult ma ikka umbes tunnikese istusin pärast köögis seltskonnas ka, kui see värk õues kokku sai.

See kamber, kust kütmine käib, kahjuks pole pildi peal näha – jäi täpselt teisele poole. Aga ahi on äge. Väidetavalt saab sellega nii grillida, küpsetada kui suitsutada. Kuidas tegelikus praktikas sellega on, eks seda näe. Praegu pole veel olnud aega proovida. Kingitoomise ajastus iseenesest oli küll imetoredasti tuulehaugihooajaks! Mu vennal esimesed juba suitsuahjust tulnud.

1 kommentaar

  1. 23. mai 2017 kell 01:05

    […] et ta tegi korda meie toreda grilli, mille Tom mulle 2011. aastal sünnipäevaks kunagi kinkis (selles postituses on juttu) ja mis nüüd kuus pikka suve on võõrustanud kõiki meie armsaid külalisi ja meid endid. Aga […]


Lisa kommentaar

