Telepurgis ja kodukal

Täiesti teistmoodi päev oli üle tüki aja jälle – käisin ETV-s saate lindistusel. No helistati mulle sealt eelmine nädal ja paluti osaleda. Esimese hooga keeldusin, aga lõpuks hakkas huvitav tunduma ja siis lasingi omale augu pähe rääkida.
Kahjuks olen seotud “vaikimisvandega” ja sellepärast asja kohta midagi sisuliselt täpsemat praegu ei räägi. Eetris olen niisiis nüüd 4. või 5. juulil. Minu järeldus toimunu kohta – ega üle oma varju ikka ei hüppa. Naljakas ja tore oli küll. Ja palav ka. Stuudios ja pärast lõunat ka grimmiruumis tundus temperatuur veel kõrgem kui õues, nii et päeva lõpuks tundsin end nagu ilmasõjaaegse sõduri jalarätt pärast kolmepäevast jalgsimarssi suvekuumuses umbsesse säärikusse suletuna. (Väka, onju?!)
Mis siis veel. Eile uuendasin oma kodukat, mis mul vahepeal jälle kuidagi tähelepanu alt välja oli libisenud ja sellega seoses ajast mõnevõrra maha jäänud. Selle käigus õnnestus mul teha mingi jube viga, mille tagajärjel terve “Aidi Valliku” osa kodukast navigeerimatuks muutus ja kosmosesse lendas. Paar tundi nutsin kibedaid pisaraid koos sellega kaotsiläinud artiklikogude pärast ja kujutasin ette, kui ilmvõimatu või vähemalt üüratult pikaajaline saab olema kogu selle info taas ülesotsimine suurest-laiast internetist. Okei, tegelikult pisaraid just ei valanud, aga olin enda peale suurest vihast lausa plahvatamas ja vaoshoitud, kuid ääretus sisemises paanikas. Aga mu appihüüdele reageeris Heiki Vilep, kes seda keskkonda majandab, kus mu kodukas on… ja tal õnnestus kogu asi jälle korda ning tööle saada. Ma olen talle nüüd vist küll vähemalt kasti külma õllega sees, vähemalt nii ma tunnen.
Koduka kallale asusin jälle sellepärast, et eile helistas mulle üks koolilõpetaja, kes väitis, et tal on minust uurimustöö, mida ta homme kaitsma peab, ja küsis, kas mul ka pärast 2005. aastat mingeid raamatuid on ilmunud. Kõigepealt mind jahmatas üleüldse see, et ta internetist polnud mu kodukat üles leidnud, või kas või blogis mu koduka linki näinud! Ja siis see, et mis pagana materjalidele ta siis üldse oma töös tugines, kui tema jaoks kogu inff minu kohta lõppes 2005. aastaga? Mu meelest valdav enamus kogu ajakirjanduslikku materjali, mis mu tööde ja isiku kohta olemas on, pärineb ikka umbes viimasest kuuest aastast. Nii ma läksingi oma kodukale uurima, kas seal on ikka kõik korras – no enam-vähem oli, aga neid selleaastasi auhinnauudiseid polnud ma millegipärast veel taibanud üles panna ja kolme-nelja ajakirjandusartiklit kah.
Ja siis see kõmakas mul käiski.
No ma loodan, et noormees sai õhtu jooksul ikka vajaliku materjali kätte sealt. Tänu Vilepile.

Lisa kommentaar

