Suvi teeb soodaks küll

Teeb soodaks jah, aga ei saa öelda, et mõnus poleks. Aeg on edasi kulgenud väga seltskondlikul lainel ja teeb seda jätkuvalt – praegu ootangi nelja järgmise külalise sisseastumist. See seltskond jääb pühapäevani, aga vahepeal võib ette tulla veel lisandusi. Reedel tuleb vanasse heasse Gambrinosse mängima Sven Kullerkupp, kelle edasistest liikumistest mul hetkel veel täpset infot ei ole, aga võimalik, et tuleb tallegi majutust pakkuda. Mul oleks selle üle hea meel, sest ehk saaks siis ka meie klaveri jälle häälde 🙂 Seda pole oma kuus või seitse aastat häälestatud ja pill annab sellest juba väga, hm, häälekalt märku.
Mulle meeldib see Wormsi kellameistri lugu:

Aga muidu oli üleeile üks tähtpäev. Ükskord ammu 11. juulil kukkus mulle taevast alla üks poiss. Ta tegi seda ainsal võimalikul õigel ajahetkel, kui ma olin parasjagu pettunud ning kurb ning otsustanud ennast lahti raputada teatud kurnavatest emotsionaalsetest sidemetest.
Mina nägin siis välja selline (ja see pilt on tehtud täpselt selsamal õhtul samal üritusel):

Trallisime oma seltskonnaga piiskopilinnuse alumisel terrassil, ja ülemisel pidutsesid ka mingid seltskonnad. Igatahes ühel saatuslikul hetkel andis ülemise terrassi põrand järele ja koos lauajuppidega kukkusid alla meie lauda niisugused poisid, trummar Ott Vallik koos oma kidramehe Mäksuga:


See parempoolne otsustas, et pärast õhtutäit tantsimist ja naljategemist ta mul enam minna ei lase.
Mina suhtusin sellesse päris alguses umbes nii:

Aga sügiseks oli selge, kuidas asjad tegelikult on. Ja siis veel veidi hiljem me abiellusime ühel ilusal päikeselisel jaanipäeval Haapsalu toomkirikus.
Kõik oli muutunud. Aidi Vallikust sai kohe varsti lastekirjanik. Ott Vallik sai kohe varsti lasteraamatute illustreerijaks. Oleme koos lammutanud, loonud ja lehvitanud.
See ei oleks olnud teisiti võimalik. Ilma Otita poleks ma päris kindlasti ka Anni-lugusid kirjutanud. See oli ainult tema katkematu õhutamine, julgustamine ning jäägitu toetus, mis selle võimalikuks tegi.
Näe, mis juhtub, kui poiss taevast kaela sajab.

3 kommentaari

  1. Anneli said,

    13. juuli 2011 kell 17:10

    Head teineteise õhutamist ja palju head õhku niisama ümber!

  2. Köögikata said,

    14. juuli 2011 kell 08:31

    Vauuu, kui lahe kohtumise lugu! Palju-palju õnne ja toredat kooselu teile aegade lõpuni!

  3. rea said,

    18. juuli 2011 kell 21:44

    ja sellisel kombel kukub neid ju üsna harva taevast alla- niiet sul vedas 🙂


Lisa kommentaar

