Üks stsena veel

Nii, sellest “Saladuste” hooajast on nüüd veel ainult üks stsena kirjutada, ja see on üks romantiline tondilugu, umbes kolmekümneaastase (või veidi vanema?) naisterahva saadetud kiri. Õudukamaiguline. Meil kunagi ammu oli ka üks õudukas, aga vist juba üle-üle-üle-eelmisel hooajal – see vana kummitava maja lugu. Ma ei oska seda isegi linkida, sest seal “Saladuste” järelvaatamise lehel on need osad ainult numbritega märgitud.
Aga nüüd tuleb teistmoodi. Ei kummita mitte maja, vaid varasurnud peigmees/elukaaslane. Või oli isegi abikaasa… pole veel õieti süveneda jõudnud.
Just äsja lõpetasin ka ühe romantilise loo noore muusikaõpetajanna ja keskkoolipoisi armuloost, mis nagu muinasjutus altari ees lõppes. Huh. (Ma arvan, et selle laulatuse vist kirja kirjutaja ikka luuletas juurde, no ei saa ju päris elus nii hästi minna?!?) Tegelikult oli päris võluv seda kirjutada. Ja lugu ka lihtne.
Klots (Ott ja teised velled) sõitsid täna Tartusse lugusid salvestama. Homseks ja ülehomseks on neil stuudio, äkki saavad demo tehtud. Viimane aeg neilt ka miskise kvaliteediga helindeid saada. Ehk neid kaudu jõuab ka festivalilavadele ja võib-olla ka raadiosse (näiteks Elmarisse ehk ikka?! Kuigi ma tean hirmus vähe inimesi, kes Elmarit kuulavad). Läksid siit vastu õhtut teele meie Sussiga, kolm meest, Suss ja pillid. Lõõtsamees oma naisega tulevad eraldi Tallinnast.
Ma loodan, et neil läheb hästi ja et nad jõuavad kõik sisse mängida, mis neil plaanis oli. Ja et see kaks korda ligemale kolmsada kilomeetrit pimedas (nii täna minnes kui pühapäeva õhtul tulles) läheb hästi, musta jääd ei teki ja lörtsi sadama ei hakka. Mis teha, no ei olnud rehvivahetuseks praegu raha.
Täna sõitis mu viljakasse tööpäeva sisse autokool, kus meite plika käis läinud sügisest selle kevadeni, enne kui otsustas pooleli jätta. Tuleb välja, et meil on seal veel natuke asju klaarida. Muidugi rahalisi. Surnud hobused ühesõnaga. Ja palun ärge öelge teie ka mulle, et plika peaks ikka kindlasti autokooli lõpuni tegema. Muidugi peaks. Kas ma suvest saadik vähe olen rääkinud. Täna rääkisin ka. Pisarateni. Mõlemapoolseteni. Draamat kui palju. No päris nii ei olnud, et “Ennem ma hüppan ojasse, kui Erastu Ennule lähen”, aga midagi umbes sinnapoole.
Huvitav, kas ta on oma sõgeda jäärapäisuse minult pärinud?
Masendav.
Tänast akent pesta ei jõudnud ja ruutmeeter peenart jäi ka puhastamata, sest draama on üks näitekirjanduse suurvorme. Hea, et ma õhtusöögi lõpetuseks end koguda olin jõudnud ja kirjutamine jälle välja tuli. Väga hästi hakkas jooksma isegi. Vahepeal jooksin reklaamipauside vahel ka NCIS merekriminaliste, või kes nad on, vaatama. Mulle meeldib sealt see hull patsidega tüdruk, Abby vist. Ja Ducky on ka armas. Mul võiks sihuke isa olla. Tark, korralik, südamlik ja tegeleb ekstreemsustega töö juures (lahkamine).
Aga nüüd ma lähen teleka ette selle oma mustade juustega põrgulise kampsunit edasi kuduma. Kaitsku rohelised kaheksakannad mustal põhjal teda kõige kurja eest.

1 kommentaar

  1. Köögikata said,

    1. nov. 2011 kell 20:42

    See on jama küll, et laps ei taha autokooli ära lõpetada. Minu oma tahab küll, aga hetkel ei ole meil ei aega ega raha, et asi lõpuni viia, ehk mõne kuu pärast. Minul omal jäi noorena autokoolis käimata – algul polnud mõtetki, kui juba mehega elasin, siis polnud meil selleks aega ega raha ja nii jäigi. Õnneks sain selle hüve viimase tööandja poolt rahastatult kätte ja see on ilmatuma hea ja mõnus (ehkki minu eas juba oli see kool eriti vaevaline, kallis ja aeganõudev) ja õnneks ei kao need load mul käsiloleva koondamisega ära ka. Aga oleks ma ometi teismelisena teadnud, kuiväga mulle autot juhtida meeldib…küllap ma oleks omale ka selle võimaluse välja kaubelnud.
    NCIS patsiplika Abby on minu lemmik ka. 🙂


Lisa kommentaar

