Midagi otsekohe elust

Eile, kui Rapla jõululaadalt müümast tagasi jõudsime, avastasin laupäevast Lääne Elu sirvides minu meelest äärmiselt liigutava tutvumiskuulutuse. Tutvumiskuulutuse! Ma ei tea, kuidas sinna pilk peale jäi – tavaliselt ma säherdust rubriiki üldse ei vaatagi. Aga see oli nii armas!
Kuulutus kõlas nii:
“50 a maal elav naisterahvas (lesk, veidi kerglaste elukommetega, suitsetab) otsib samaväärset meest, kes oskab nõu ja jõuga abiks olla ja on lõbus seltsiline. Soovitav oleks hea huumorimeel, pillimänguoskus ning looduslähedane eluhoiak.”
Suurepärane, kas pole? Mulle meeldib, et inimene tutvumiskuulutuseski ei taha olla parem, kui ta on, vaid teebki n.ö ausa pakkumise (Muidu on kuulutustes kõik ju korralikud ja mittesuitsetajad, aga…?) ja teab lisaks sellele ka väga täpselt, millist inimest ise otsib. Soovitav on pillimänguoskus… No imeline!
Väga tore. Väga vahva, et sellise eluhoiakuga inimesi on.
Mul hakkas selle kuulutuse peale kohe mõte liikuma ja ma hakkasin endale ette kujutama, milline võis olla tema kadunud mees. Ning milline perekond neil üldse võis olla. Küllap neil oli tore.
Ma olen mõnikord mõelnud, et ma ei kujutaks küll ette, kui Ott minu kõrvalt kaoks. Ausalt ei kujuta. Seda kohta ei annaks vist küll enam kuidagi täita… aga elu ju läheb edasi ja… mis ma teeksin siis? Paneksin samamoodi lehte kuulutuse, et “Naine, …-a, suitsetav, ülekaaluline, veidi kerglaste elukommetega, otsib samaväärset pillimänguoskusega ja kunsti hindavat meest…? (Muhv, nõudmiseni?)
Ma ainult loodan ja tahan uskuda, et mul ei tule sellise kuulutuse koostamiseks kunagi tarvidust. Annaks jumal, et ei tuleks. Mulle ikka Ott meeldib kõige paremini.

1 kommentaar

  1. Mare Mets said,

    27. jaan. 2012 kell 11:52

    Tere!
    Mina olen Mare ja otsekohe elust endast, st selle kuulutuse lehte panija.
    Olen südame põhjani liigutatud, et mu kuulutuse mõttest aru saite. Eesmärk polnud meest leida vaid kiusu pärast külamuttidele, kes ei saa aru ei elust ega ka naljast.

    Lugupidamisega
    Mare Mets Asukülast


Lisa kommentaar

