Töö- ja lõburohke Valge Daami aeg oli mul

Mõnes mõttes ma siiamaani lõõtsutan, sest läinud nädalavahetus kulus küll reede hommikust pühapäeva õhtuni rahateenimisele… ja tegelikult peaks ütlema, et lõbustustele ka, sest lõbus oli vägagi. Seda küll juba hilisematel õhtu- ja öötundidel, sest enne polnud aega.
Ja enne seda olin mitu päeva ragistanud ühe võimaliku uue noorteseriaali ideepaketi kallal. Tegin seda veel reede hommikul enne müügileminekut, ja laupäeva hommikul tunnikeseks… kuni pühapäeval enam ei jaksanud, hea, et hommikul kuidagi silmad selgeks ja uksest välja sai astuda. Reedel, laupäeval ja pühapäeval olin oma lasteraamatutega peatänava ääres müümas nagu miska. Tore oli. Ma vist ei näe poole aastaga ka nii palju tuttavaid, kui selle augustikuise kolmpäevakuga. Ja sellest tulenevad edasised õhtused ajaviited, mis seekord olid väga meeleolukad. Eriti laupäev, mis oli ühtlasi Oti sünnipäev, ja millele eelneval ööl kolme tunniga talle veel uue linase särgi sünnipäevakingituseks valmis õmblesin. Oi, ma olin enda üle uhke. Mis siis, et vähe magada sai, ikka oli uhke.
Klotsil oli laupäeva õhtul Gambrinos mäng ka, nad tegid väga hea kontserdi. Sealt edasi siirdusime umbes õhtul kümne ajal sõpradega Promenaadi tantsupaviljoni Untsakaid kuulama ja kastesel murul mürama. Poole üheks oli osa meist siia-sinna-kolmandasse kohta ära kadunud, osa koju läinud, aga osaga otsustasime minna Müristajatesse edasi… kohalik motoklubi. Sinna ma kohale ei jõudnud. Umbes poolel teel olin ma osanud ise ka ennast ära kaotada ja siis ma seisin ja pidasin endaga natuke aru, mis must niimoodi edasi saab ja kuidas ma homme päev läbi raamatute taga kuumas päikesepaistes seista suudan. Nii et minust ei saanud enam mingit müristajat, läksin koju – selgus, et Ott, kes ka vahepeal kaotsi läks, oli ka juba koju tulnud – ja tuttu. Hommikul olin hea tervise juures, puhanud ja õnnelik. Mida oligi vaja.
Kui lõuna ajal hakkasid eelmisel ööl kaotsi või Müristajatesse läinud inimesed välja ilmuma, siis oli nalja küll. Mõni oli leidnud end varahommikul ka traditsiooniliselt (no see on siin suht kõige napakam koht, kuhu pikkade pidude käigus kaduda, aga mõni meie kallis sõber saab selle sooritusega hakkama mitu korda aastas) Kalakülast (umbes 8 km Haapsalust Tallinna poole see forellipüügikoht), ja nende seiklusi ma parem siin kirjeldama ei hakka, kuigi need olid kohutavalt jaburad… äkki mõni pahandab pärast mu peale.
Pühapäeval lõpetas lava suhteliselt vara, ja nii saime ka mina ja Ott end sel päeval juba enne viit kokku pakkida. Läksime pitsat sööma ja otsustasime, et nüüd puhkame ka natuke, enne kui esmaspäeval uue hooga… Ja Pizza Grandes vajusid korraga kõrvalmaja Müristajatest meie lauda punt purjus ning väga rõõmsaid sõpru-tuttavaid, väga palju sai naerda, väga rõõmus ja vabastav oli kuidagi olla, ning ka veidi hiljem, kui me ostsime poest üht-teist kaasa ja läksime istusime Klotsi proovika hoovi päikesepaistesse. Kitarr ja lõõts ja mitmedki meist laulumehed – mul pole väga pikka aega enam Haapsalus nii tore olnud kui sel nädalavahetusel.
Kümne paiku jalutasin koju, nunnutasin-toitsin koerad, koristasin kogunenud kõntsa ja panin kirja nädalavahetuse müügid. Kõik see toimus jälle nagu mingi uue hoo, innu ja rõõmuga.
Mulle meeldivad minu inimesed kohe hirrrrrrmsasti.

Ja järgmisel päeval maabusin Paliverre, nii et siin ma nüüd reedeni olengi. Mu ema on reisil ja mina kantseldan tema majapidamist, kutsikat ja oma 94-aastast vanaema. Muuhulgas panin uued värskehapukurgid hapnema, marineerisin osa kurke purkidesse ka, korjasin mustsõstraid ja puhastasin neid, homme läheb suuremaks moositeoks.
Ärge arvake, et see on siin mingi niisama molutamine, mängimine ja puhkamine. Ema jättis mulle terve A4 instruktsioone, mis kõik vahepeal teha oleks vaja. Ma püüan kogu hingest sellega hakkama saada.
Täna muidugi selgus, et olen oma mobla laadija linna unustanud. Nii et reede pärastlõunani palun kasutage minuga ühendumiseks meili või Facebooki, palun!

Lisa kommentaar

