Ühed õnnetud kirimikud

Kirjutasin siin hiljuti, et kudusin kaks paari kirisõrmikuid hajameelsusest rämedate anatoomiliste vigadega ja siis pidin mõlemal kõik sõrmed pealt ära harutama ja uuesti tegema. Üks paar on nüüd korda tehtud. Laba muster on pärit ühest ennesõjaaegsest Taluperenaisest (aastast 1936), mõeldud labakinnastele või vestile.
Pakun siikohal välja lühendsõna kirisõrmikute tarvis – kirimikud.
Kirikindaid mulle jällegi eriti kududa ei meeldi, liiga lihtne on. Pealegi labakuid vist enam väga palju ei kantagi. Kui, siis eriti külmade talveilmadega. Mina ise eelistan küll iga kell just kirimikke. Kusjuures, pange tähele – talvisi temperatuure silmas pidades on minu meelest tark teha just eriti sõrmed kirjadega, sest ega käsi ju labast külmetama hakka, ikka sõrmedest.
Olen taolise ülesehitusega kirimikke kudunud oma elus umbes 10 paari: ühed endale, ühed Marile, kahed Otile, siis veel Ivarile, Kristelile, Tarmole, oma emale… ja kellelegi nagu veel, aga enam ei mäleta. Ah jaa, ühed tegin Annikale, aga need olid teiselaadsed, alt narmastega, õhemad ja ilma sõrmekirjadeta.
Kellele see paar läheb, seda ma veel ei tea.

Suurpuhastus mu kodus jäi stoppama, kui töötoani jõudsin – sel põhjusel, et töötoas on vaja praegu kuu lõpus ikkagi pigem tööd teha. Miski valemiga tuleks nädala lõpuks veel kahe “Suletud uste” looga kuidagi lõpuni jõuda. Ma ei kujuta päris hästi veel ette, kuidas. Aga pooleliolev lugu on õnneks üsna huvitav, räägib nimelt ühe hullunud lemmikloomaarmastaja perekonnaaelust. Me kõik teame selliseid kassitädisid, kes oma kümnete kiisude poputamise kõrval unustavad ära, et neil on naabrid.. ja isegi vahel mees ja lapsed.

1 kommentaar

  1. Köögikata said,

    26. sept. 2012 kell 23:34

    Mis siis, et kaua tehtud, ikkagi imeilusad kindad.

    Mina pole vist kordagi elus suurpuhastust kogu korteris tehtud saanud, sest alati võtab põhjalikult tegemine nii palju aega ja vaeva, et üsna varsti saab aeg otsa ja hoog raugeb. 🙂


Lisa kommentaar

