Elupilt. Tibud ja Nibiru

Näe, kui naljakalt tuli välja – Maaleht tegi lehte selle tibuloo, mida ma siin paar postitust tagasi väga põgusalt kirjeldasin. Mainivad veel mu tibuluuletustki. Huvitav, äkki nad saidki neist tibudest teada minu blogi kaudu? Lahe.

Tegin täna Õpetajate Lehele üht lugu, mis paluti. Nende “Elupildi” rubriiki, koos fotoga. Kirjutasin neile enda ja Oti lennuväljal uitamisest 13-14 aastat tagasi. Ajast, kui me alles unistasime, et teeme seda, mida praegu teeme.
Foto on selline. Katimati tegi. Vist oli aasta 1999.

Loo panen üles aga siis, kui Õpetajate Lehes see ilmunud on (30. novembri lehes). Muidu ei ole ilus.

Ilmateade lubab uut ilgust ja lörtsi. Aga mul on pooled peenrad veel korda tegemata ja püsikupealsed maha lõikamata. Loodan kuidagi jõuda. Võib-olla ei jää ka järgmine lumi pikalt maha, siis oleks detsembriski veel aega rahmeldada. Täna sain pooleteise tunniga korda nii umbes 7 jooksvat meetrit, aga umbes 5 korda sama palju on ju veel. Peenrabordüürid jooksevad piki aia äärt, sellepärast neid meetreid palju tulebki (aga ikka on pagana kombel vähe ruumi, ma ütlen, õieti ei olegi neis enam üldse ruumi mitte millegi jaoks!).
Kuigi kui me siin kuu aja pärast Nibiruga vastu pead saame, siis ei ole vast suuremat tähtsust, kui korras mu peenrad on, eks ole. Ma nii lootusrikas siiski ei oleks, sest astronoomid ja muud teadlased on kindlalt veendunud, et maailmalõppu seekord ei tule. Aga samas kripeldab minus mingi väike ärev kuradike, kes arvab, et võib-olla siiski peaks tikke, seepi ja soola ostma…
Kuigi kui ma SEDA nimekirja FBs jagatavat nägin, siis ma leidsin küll, et kuradike saab labidaga pähe, kui vait ei oska olla. Mõtle, mis see maailmalõpp korralikult valmistudes maksma läheks! Nii et – ei mõtlegi. Tsurr!

1 kommentaar

  1. IGNIS TIKSMANN said,

    25. nov. 2012 kell 22:49

    Tere hilisõhtust! Loen Teie blogi suure huvig.Kõik Teie imelised lood justkui sisaldavad palsamit ja see meeldib mu meelele,hingele olen armunud Teie lugudesse.Äitäh!


Lisa kommentaar

