Murraks nagu veidi kevadet sisse juba?

On olnud häid uudiseid ja mõned rõõmustavad teated, mis ehk kevade kohale toovad.
On tore, et TV3 kahekordistas oma tellimuse kevadisele “Suletud uste taga” hooajale, nii et 6 saate asemel tuleb nüüd hoopis 12 ja mul on vaja taas tõlkima asuda.
Ja eilne meil filmitootjalt andis teada, et polegi see asi nii lootusetu ja pole nad mind pikas perspektiivis unustanud kuhugi. Täpsemalt ei julge rääkida, äkki sõnun ära. Nüüd ei julgegi enam millestki õieti rääkida enne, kui asi käes ja raha peos…
Jah – ja “Roosi” raamat tuleb! Kulka eraldas raha ära juba, nii et sellest vast rääkida võib. Kui Ott saab tuleva nädala esimestel päevadel Reeli Reinsalu “Triibikuga” ühele poole, siis tuleb kohe “Roosi ja emme” kord. Muidugi – seoses sellega, et Rahvuskultuuri Fond midagi ei andnud, võib juhtuda, et oleme sunnitud “Roosi” tegema pehmeköitelisena või voldikkaantega, aga seda ma uurin veel.
Heiki vormistab praegu “Kuidas elad, Anni” digiraamatuks. Eelmisel nädalal suutsin lõpuks selle käsikirja viimse leheküljeni üle toimetada (no jumal küll, tõesti – kui ma praegu peaksin seda lugu kirjutama, siis kirjutaksin ma ikka palju paremini, aga noh… eks ta mu esimene proosakene ju oligi!), üks tore ja hirmuäratavalt andekas Tallinna tüdruk Marita pakkus välja, et illustreerib selle, ning nüüd ongi olemas 6 väga vahvat mustvalget joonistust. Sest ausalt öeldes teismelistele ikka ka meeldivad veel piltidega raamatud. Mas loodan, et ka digikujul.

Üleeile esinesin Tallinna Rahumäe põhikoolis ühele 9. klassile elamusaasta pojekti raames ning koos koreograafi Kaja Lindaliga. Ma ei tea, kas lastel oli piisavalt elamuslik, minul igatahes küll oli. Kaja jutud ja kogemused olid vähemalt minu jaoks väga põnevad, mõtlemapanevad, hoopis teistmoodi… Me võisime olla niimoodi päris huvitav komplekt seal.

Onu sõrmikud said valmis, isegi kaks paari sai valmis. Ühed, mis ma kõigepealt tegin, tulid hirmus edevad ja ma hakkasin kartma, et äkki mu tagasihoidliku loomuga onu ei tahagi selliseid kätte panna. Ja siis kudusin teised, tagasihoidlikumad, veel. Lasen tal valida.

Need siis need edevamad, lausa pidukindad:
M sõrmikud1 jaan.2013

Ja need on need tagasihoidlikumad, taas mahulises soonikus sõrmedega:
M sõrmikud jaan.2013

Praegu koon Heiki tütardele salle-mütse. Vahetuskaubaks raamatu digitaliseerimise eest. Sobib.

4 kommentaari

  1. Hundi ulg said,

    19. veebr. 2013 kell 21:19

    Vaatasin Suletud uste taga. Pole just minu materjal ei sisult ega vormilt. Ometi pean Sind kiitma hea muganduse eest. Mõned, kellega rääkinud olen, arvavad, et kohe päris Eesti lood. Ei hakanud neid ümber veenma ja tundub, et siiski palju vaadatakse. Muidu ju ei tellitaks.

    Päris filmitööd ootan põnevusega. Loodan, et asja on ette võtnud mõni asjalikum produtsent. Ning äkki näkkab ka lavastajaga. Tead ju seda lugu: Stsenarist istub esikal. Järsku hüppab poole filmi peal kohalt püsti ja hüüatab: “See lause on minu kirjutatud!”.

  2. aidivallik said,

    19. veebr. 2013 kell 21:24

    Jah, nii kipub minema jah 🙂

  3. Dawndancing said,

    23. veebr. 2013 kell 22:25

    Heh, naljakas lugeda, et nüüd kirjutaksid minu teismeiga enim mõjutanud raamatu “Kuidas elad Ann?” hoopis teistmoodi. Lugesin mitu korda ja imetlesin raamatu tagakaant, autori kirjeldust ja pilti 😛 Oijah.

  4. aidivallik said,

    24. veebr. 2013 kell 00:38

    Nüüd kirjutaks stiililiselt palju paremini, need oskused on mul praegu ju palju paremad, kaheksa aastat igapäevast rohket kirjutamist on neid kõvasti lihvinud. Aga “Anni” ülesehituse, tegelaste ja problemaatikaga olen praegugi rahul, selles osas ei muudaks midagi.


Lisa kommentaar

