Kuri ajukeemia

Aitäh, sõbrad, kes te mulle sooje sõnu olete öelnud ja toeks olete. See on suur asi, sest eks kõik see jama tegelikult mõjutab ju töövõimet, inspiratsiooni, enesehinnangut ja üleüldse nagu kõiki selliseid asju, no näiteks muuhulgas toob üldse pähe ka selliseid mõtteid, et võib-olla ongi objektiivne tõde see, et ma üritan teha valesid asju, või olen endale loonud algusest peale vale minapildi. Aga kui sellest seni on olnud inimestele kasu ja mulle endale rõõmu ning rahulolu, siis no päris nii ju ka vist ei saa olla.
Ja siis tundub mulle jälle umbes iga paari tunni tagant, et ükskõik mis, peaasi, et need asjad on nüüd ära juhtunud ja selja taga ja rohkem ei tule.
Kuigi tont seda teab, täna hommikul, kui FBst lugesime Arno kelmikat südaöist postitust selle kohta, kuidas ta poole tunni eest uue proovika välimise ukse lukku kinni ei saanud, koju läks ja otsustas teemaga hommikul edasi tegeleda… Teate, süda jättis piltlikult öeldes löögi vahele ja selline tunne oli, et ei või olla, see lihtsalt ei ole võimalik, et need jamad jätkuvad ja jätkuvad, ja kuidas saab olla nii … krrrrrrrrrrrrrrrrrrrr…… et sa ei saa ööseks proovika ust lukku ja siis tuututad sellest veel Facebookis?!? Ma silme ees kangastus esimese asjana öösel tehnika- ja pillivabaks tehtud proovika neli seina, Klotsi eksistentsi mälestamas vaid pussakas juhtmeid põrandal.
Õnneks oli valehäire. Kõik oli korras. Midagi sellist polnud juhtunud. Ainult et mina pean endale iga hetk täie mõistusega aru andma, et ma praegu kaldungi esimese asjana üle reageerima, üle kartma ja esimese hooga kõike täie tõsidusega väga negatiivselt võtma, nii et oma ajukeemiat ei saa ma praegu üldse usaldada.

Arvamuslugude kirjutamise juures võib see isegi vist kasuks tulla… Selle meie meditsiinireformide ümber keerleva loo tegin eile tänasesse Läänlasesse. Juba sain mõnelt kiita ka, et kuidagi eriti hea olevat seekord.
Eks ta ole. Minust saab vist nüüd Eriti Kuri Arvamuskirjutaja. Äkki peaks honorari juurde küsima? 🙂

Lisa kommentaar

