Klots mängis Muhumaal

Olen väsinud, kuid rõõmus ja rahul.
Ma ütlen ausalt, et niisugust pummelungi nägin oma silmadega viimati umbes oma 27. eluaastal või midagi. Ja kohutavalt lõbus oli.
Klots tegi pika, 4-tunnise esinemise, ja seda sellepärast, et rahvas sulas väga aeglaselt. Kohe VÄGA aeglaselt, aga kui lõpuks vedama sai, siis enam pidama ei saanud ja klotsid tegid ühe pika ploki veel kõige otsa ning poolde öösse mängis ja laulis veel Anto üksi lõõtsaga edasi. Tünnisaun tossas, paljad inimesed jooksid õue peal ringi, sihuke sirtaki käis öösel seal taluõue peal et hoia ja keela.
Üldiselt on siiski nii, et 60 kraadi tünnisaunale sisse kütta ja siis meelitada Mäksi sinna sisse hüppama, et keedumune saada, ei pruukinud olla kõige parem mõte, aga selle eest jube naljakas.
Roppude laulude festivali idee kiidan heaks.
Öösel saime 2 – 3 tundi magada ja hommikul läks kõik samas vaimus edasi. Öisest laulmisest oli mu hääl küll natuke ära alguses, aga peagi sai parem. Eriti kui Anto telgist välja roomates ühe esimese asjana jälle lõõtsa lahti tõmbas. “Nõianeitsi” ajal tantsisime juba jälle, kes riides, kes ilma.
Ja siis ma mõtlen, et kas selle veinibussi mõte oligi, et alguses müüa ja siis niisama kõik ära juua, või oli see teine etapp siiski õnnetus?
Ott oli pahane, sest ta ei saanud meid kuidagi minema sealt taluõue pealt. Aga ta käitus nagu oskuslik klassijuhataja ega lasknud ka jõululauludest end pehmeks teha.
Ka tagasiteel autos ei saanud me lõõtsa ja lauluta.

Need muhulased on üks lõbus rahvas, ma ütlen. Ma läheks teinekord veel nende juurde pidu pidama. Eriti koos klotsidega.
Aitäh Jaanale ja tema sõpradele.
Aitäh Mairele, kes Leisist kohale sõitis Klotsi kuulama ja minuga kokku saama. Mul oli selle üle väga, väga hea meel.
Ja Anto, palun helista meile ja räägi, kuda sul seal Lihula bensukast edasi kulges, pärast seda kui me su sinna maha panime koos kottide ja lõõtsadega. Ma olen asjaolusid arvestades justkui veidi mures, kas sa ikka jõudsid kompleksselt kogu selle kaadervärgiga Pärnusse.

Siin on videvikukontsert ilusti ja viisakasti alanud:
Klots Muhus 5.7.13

Siin on ka veel selline algul-ei-saa-vedama-meeleolu.
Klots Muhus1 5.7.13

Aga nagu ma ütlesin, hiljem oli täisvärk. Lihtsalt Ott ei taha mul lasta hiljem fotokaga tehtud videot ja natuke viltuseid pilte avalikult välja panna, ja ma usun: tal on õigus.

3 kommentaari

  1. Maire said,

    6. juuli 2013 kell 23:58

    Seda ma arvasin, et teil seal rajuks peoks läheb 😀 Kui ära tulime, siis oli juba näha, et see rahvas küll enam pidama ei saa. Arvestades kui vaikselt ja ontlikult kõik pea terve kontserdi lõpuni paigal istusid, on see isegi päris naljakas… justkui pool publikust oleks hämaruse saabudes kellekski teiseks kehastunud 🙂 Igatahes lahe, et teil nii lõbus oli. Ja mul on hea meel, et nägin oma silmaga lõpuks ära, et sa oled ikka täitsa päriselt ka olemas, mitte lihtsalt mingi virtuaaltegelane 😀 Meie jäime ka õhtuga väga rahule. Tulime koju, sõime ja jõime veini (peamiselt mina jõin muidugi). Täna magasin peaaegu üheteistkümneni, nagu oleks ka mingi suure peo maha pannud 🙂

  2. aidivallik said,

    8. juuli 2013 kell 09:24

    Siis olid sa mentaalselt meiega, Maire! Tore oli sind näha, kui järgmine kord saarele asja ja ajagraafik lubab, võiks jälle kohtuda!

  3. Maire said,

    8. juuli 2013 kell 22:12

    Anna teada kui tuled 😀
    Muide, Sander ütles kui koju sõitsime, et me pidavat sinuga ikka tõesti väga sarnased olema. Ma nüüd nuputan siin, et mida ta täpsemalt mõtles sellega 😀


Lisa kommentaar

