Heiki näitas oma uut bändi

Eilne päev oli pidu täis. Kõigepealt käisime mu täditütre sünnipäeval, kus oli tore, ja oleks seal veel kauem olla tahtnud, kui poleks olnud tarvis paari tunni pärast endal külalisi vastu võtta, kontserti orgunnida ja kaasa elada Heiki uuele bändile Blueshound Gambrinos.
Bänd on väga äge, ma olen siiamaani vaimustuses. Naljakas internatsionaalne kooslus. Praegune bassimees on teine kui selles Emajõe Bluusil tehtud videos, lätlane nimelt, ja laulja-klahvimees on juba rida aastaid Tartus elav britt. Ma hõiskaks nende kiituseks veel pikalt, aga et ma olen seda teinud juba eile õhtust saadik, siis pikapeale kisub ehk juba imelikuks.
Aga üldiselt ma olen peaaegu valmis nad jumalateks kuulutama.

Blueshound 13.7.13

Tasub tähele panna, et Heiki mängib siin Oti trummidega. Nendesamade uutega, ja need kõlavad tõesti väga hästi.

See on Emajõe Bluusil tehtud video, kus bassid on veel teise mehe mängida.

Gambrinos koheldi meid taas suurepäraselt.

Jean valamas 13.7.13

Selles ilusas-ilusas ämbrikeses oli ilus-ilus härmas karahvin. Sobis natüürmorti imeliselt.

natüürmort 13.7.13

Pärast, kui kolm suurepärast setti oli rõõmsale rahvahulgale ette kantud ja pillid-trummid-tehnika kokku koristatud, läksime meie aeda.
See pilt meeldib mulle kompositsiooni mõttes hästi. Pealkiri võiks olla “Ööd on siin mustad.”

ööd on siin mustad 13.7.13

Millalgi kella kahe paiku hakkas peaaegu kogu see kamp Tartusse tagasi sõitma, sest mõnel mehel pidi täna ka veel mäng olema. Täna helistades kuulsin, et nad olla hommikul kuueks ikka ilusti sinna kohale jõudnud.
Tartu on ikka liiga kaugel, jah. Miski võlunipp võiks olla, mis võimaldaks Haapsalu ja Tartu vahelise liikumise kuidagi lihtsamaks teha. Üks pisike teleportatsioon…

2 kommentaari

  1. Liis said,

    16. juuli 2013 kell 08:47

    Vabandus, aga kirjutis ühtib hetkel mu personaalse vihaga – Tartu ja Haapsalu vahel võiks vähemalt BUSSIliiklus olla. Teleportatsioon oleks muidugi suurepärasem.

  2. aidivallik said,

    16. juuli 2013 kell 10:15

    Bussiliiklus on kehv jah – 1 buss päevas sinna ja tagasi. Aga läbi Tallinna sõites ei tule sõiduajas märkimisväärset vahet, kui sealt Tartu ekspressiga edasi saab.


Lisa kommentaar

