Kanateraapia ja polaarekspeditsioon

Eile naersime öösel üheni Alo ja Kituga nende terrassil, mõeldes välja oma unistuste kanateraapiatalu. Pakuksime mitmeid erinevaid teenuseid: kana- ja tibumassaaž, munadieet, kukekiremisteraapia, kanakakavannid, kananaha- ja suletooted, reklaami käiksime Kituga tegemas suure maantee ääres, kanasulgedest meisterdatud inglitiivad seljas, või sulisnahksetes kasukates. Kanateraapiatalu vaiksemas otsas oleks kanatantra-ala ja muu vuuduu, meditatsioonid vaikse teraapilise kluugutamise ja kloksumise saatel, kanahingamine ja tervistav nõgese- ja pinnaseteraapia.
Ühesõnaga äriplaan on meil hiilgav 🙂

Vahepeal olen muidugi tööd teinud, ikka sügisesi hooaegu kirjutanud (küll suurte suviste keskendumisraskustega).

Mulle tehti muidu siin vahepeal ka üks päris naljakas ettepanek minna novembris soome-ugri lastekirjanike kongressile Jamali-Neenetsisse. Mul esimese hooga tuli kohe hirm peale, et jumala eest – novembrikuus nädalaks polaarvöötmesse ja Vene transpordisüsteemi ja asjaajamisega, ja jääkarud on seal võib-olla ka, ei, Jeesuke, ei…
Aga siis ma jälle mõtlesin, et kui ma nüüd ei lähe, siis ilmselt polegi mul kunagi elus enam põhjust ja võib-olla ka võimalust sellisesse imelikku kohta reisida. Ja et kui ma omale korralikud talvesaapad ja paksu vatiini peal mantli ostan, siis võib-olla polegi nii kole (kui lennuk kusagil Uuralites või tundra kohal alla ei kuku, eks).
Sest see linn, kus kongress toimub, Salekhard, on otse põhjapöörijoonel ja seal on novembris polaaröö ning keskmiselt 20 kraadi külma. Noh, virmalised on seal tõenäoliselt ägedad, ja visuaalsed efektid meeldivad mulle alati. Äkki viiakse isegi linnast välja nartaga sõitma? Põdrarakendiga ma polegi seni kokku puutunud.
Pealegi seal reisiseltskonnas on peale minu veel teisi toredaid inimesi, teiste hulgas vana sõber Heiki Vilep ja ka Jaanus Vaiksoo, kellega meil omal ajal koos Moskvas käia oli ju väga lahe.

Igatahes viisin oma passi teha ja ütlesin, et sõidan, teen kaasa. Aeroflotist, polaarööst, tundrast ja jääkarudest hoolimata.

2 kommentaari

  1. Mare said,

    20. juuli 2013 kell 14:00

    Oi, sellel konverentsil tuleb kindlasti ära käia! Olgu või sellepärast, et rohkem ei pruugi nii ekstreemset reisi ette tulla, Peamine aga oleks oma vahvate raamatute tutvustamise võimalus ja ehk siis saaks kunagi ka sealsetel lastel olema võimalus midagi armsat lugeda.

    Ja kanateraapiatalu oleks väga tegija! 🙂

  2. Heiki Vilep said,

    24. juuli 2013 kell 17:58

    Oh, Aidi, kui me juba Moskva üle elasime… Mul sai pass juba valmis, nii et taganemisteed pole. Kanatallu tuleksin teraapiale küll, eriti mis puutub kanaajusse ja poolvedela kanamuna sõltuvusse, samuti pidi kanasitaga kiilaspäisust saama leevendada…


Lisa kommentaar

