Hõõrlad!

Kas te teate, mis asjad on hõõrlad?
Need on tigude ja nälkjate nii-öelda hambad. Ma sain ka alles täna teada.
Nii et hõõrlate abil need elukad järavadki ära meie hostad ja salati.
Lastele mõeldud aiandusraamatut on ikka tohutu huvitav toimetada. Muidu 50 lehekülge oleks täna vaja veel viimast korda üle vaadata, siis saab ära saata. Mis aega võtab, on see lehekülg-leheküljelt võrdlemine võõrkeelse originaalraamatuga – et pildid ja tekstid klapiksid, et mingit tekstiplokki poleks unustatud jne.
Aga kui see kord siinmail ära ilmub, tuleb sellest tõeline komm väikestele rohesõrmedele. Ma armastan seda raamatut juba praegu.

Täna vahepeal jõudsin jälle üht varasemat stsena ümber teha. Selgus, et tegevuskohti oli vaja tunduvalt kokku tõmmata, ja nii ma siis kombineerisin, sest loomulikult tegevust tuleb siis ju ka kohendada jne. Aga põhiline aur läks täna ikka laste aiaraamatusse.

Siis viisime mu isa tädi juurest külast hooldekodusse tagasi, käisime ostsime loomaarsti käest Hermannile uued rohud välja, jäime tema juurde veidikeseks lobisema; käisime poes ja vedasime koju nuikapsa ning suure paki vahukoort ja õhtusöögiks said ise aetud seahakklihast kotletid koos suvikõrvitsa-nuikapsa koorehautisega.
Lihtsalt imeline.

Ja nüüd ma töötan veel natuke.

1 kommentaar

  1. naine50+ said,

    3. nov. 2013 kell 08:27

    Minu vanaema kunagi ütles, et väike laps unenäos tähendab haigust.
    Aga tegelikult annab kõiki unenäos olnud asju läbielatu või mõtetega seostada. Mina küll saan tavaliselt aru, miks ma midagi unes nägin.


Lisa kommentaar

