Ongi porgand külvatud!

Ma pean selle kui kurioosumi meelde jätma: 9. jaanuaril külvasin porgandit, redist, salatit, spinatit ja tilli. Nelja viimast kasvuhoonesse, esimese jaoks tegin köögiviljanurgas peenrakese. Ott segas komposti ja siis ma korjasin veel tormiga aeda mööda laiali lennanud lillepotte ja püsikupealseid, panin talvituma juba läinud kevadel pottidesse kolimisvalmiks istutatud lemmiktaimepoegi.
Esimest korda elus külvasin köögivilja talve alla. Targemad väidavad, et nii on mõistlik ja hea. No eks ma kevadel vaatan.
Ma ei tea, see pole normaalne, kuidagi kohe kevadine õhin on sees ja meel rõõmus. Aga see läheb ilmselt üle, kui homsed ilmailgused kohale jõuavad.
Täna sai tehtud veel üks arvamuslugu ja lullamilla, sest homme on veidike teised programmid. Homme ajame äri ja kantseldame isa. Kuigi ma loodan, et varem hommikul jõuan ma järgmise “Saladuste” osa stseenid paika kavandada.
Ja siis ma parandasin täna õige mitu paari villasokke, mis mul kevadest saadik käsitööökorvis ootasid. Tegin valerisotot kanafileega (riisi asemel riivitud lillkapsas, väga maitsev!) ja viimaste aiast võetud lehtpeedilehtedega. Koristasin natuke kuuri. Kütsin. Võtsin vastu oma seekordse kodutarvetelaadungi (tellin juba aastaid nii-öelda profipuhastusvahendeid ja pesupulbreid ja vetsupaberit suurpakendites ühelt firmalt, mis ise mulle koju kätte toob selle kraami)ja paigutasin kappidesse ära. Saatsin kuus e-kirja. Visiteerisin sõberblogisid ja monitoorisin paari foorumit.
Aga rohkem ei tee ma täna midagi… kuigi võib-olla ikka võiks ühe mütsi alguse varrastele üles luua… Üks armas noor neiu ootab mult mütsi (sellist jube ilusat ikka, ega ma siis niisama). Lubasin kududa.

Lisa kommentaar

