Külalised ja reklaamiminutid

Ei tea, mis see kuuseis nüüd on, aga üle meie ukse on viimase paari päev jooksul astunud taas inimesi, keda hulk aega näinud pole! Täitsa lõbus ja vahva – eile õhtul istusime oma köögis rõõmsas seltskonnas, ja üleeile käis autogeenius Pürksi Ott meie Sussi enda kätte võtmas, täna käis jälle, et see vahepeal korraks tagasi tuua. Ja nüüd on lootus, et ta sellega juba üsna pea oma töökoja suunas otse ajama paneb, et see pulkadeks lahti võtta ning nii korda teha, nagu 12 aasta vanust autot vähegi saab.
Ja siis käis meil täna veel Tom.
Ning kõige selle kõrvalt suutsin ometi ka Aivole lubatud lastenäidendi esimese versiooni üles kirjutada, et oleks, mis kulkale ette surada.
Oi-oi, olen tubli küll. Ja sõpradest hea meel.

Tempokas elu on viimasel ajal. Igati kooskõlas Oti uusaastapildiga, kus rõõmsal riuklikul raketil juba säde on sappa torgatud. Muide, olen asunud oma uusaastalubaduste täitmisele. Kööki on tellitud uued, ilusad tassid nonde endiste kappi ummistanud kooli- ja vallalogodega reklaamkruuside asemele. Kui ma need uued kätte saan, küll siis pildistan ja näitan, mis sest lubadusest sai.

Ja nüüd reklaamiminutid. Olen sügavas vaimustuses meie jõulukingitusest Missule. See oli tõesti suurepärane idee ja Missu ehk proua Punks on sellest ka jätkuvalt vaimustuses. Nii maniakaalse huviga ei mängi ta ühegi muu mänguasjaga: see “rotodroom” saab tema käest ikka vähemalt kümme korda päevas kõvasti rappida. Püüdsin seda pildistada ja filmida, aga et Proua Punksule ei meeldi, kui teda mängu juures jälgitakse, siis polnud sel tegevusel eriti ilmekat tulemust. Parim pilt, mille ma sain, kujutab teda lihtsalt selle seadeldise kõrval istumas. Palun tõlgendada seda helki tema silmades jahikirena.

missu rotodroomiga

Aga lähemas vaatluses näeb see “rotodroom” valja niisugune, ja ma võin kinnitada, et selles reklaamtekstis öeldu on puhas tõde.
Üldse ma olen vaadanud, et tohutu hulga pahna kõrval, mida Select oma kataloogis pakub, on seal aeg-ajalt päris vaimukaid leide. Mul on eredalt meeles, kuidas ma kunagi nägin seal müüdavat raadiokella ja paanikanupuga varustatud WC-paberi hoidjat, ja ma suutsin VAEVU (peamiselt Oti veenmisel) hoiduda kiusatusest see mõnele sõbrale kinkimiseks sealt tellida.

Lisa kommentaar

