Läks vist liiga tõmblemiseks…

… aga ega see paha ka tee. Loen selle kevadise suurpuhastuse esimeseks järguks ja kui sulailmad püsivad, siis ehk võtan ükshaaval ka akende pesu ja kardinad ette. Nimelt korraldasin siin kõva rookimise, pesin seinu ja uksi ja kappe ja põrandaid… sest nädalavahetusel pidid tulema ühed huvilised, kellega jutt juba üsna konkreetseks oli läinud, maja teist korda üle vaatama ja kindlat plaani paika panema. Sellepärast mul see suurpuhastuski.

Aga noh. Kui nädalavahetus kätte jõudis,  oli eeter tumm. Eks paistab, mis sellele rindel edasi toimub. Inimestel juhtub igasuguseid asju, ja mõni vajab rohkem mõtlemisaega, ei suuda otsuseid langetada, või lihtsalt mõtleb ümber, edasi ja tagasi. Praegu ma muidugi suhteliselt mossis, eks ole, sest mina olin oma plaanidega ju juba mitu sammu edasi lennanud. Aga vahet pole, nui  neljaks, see maja saab müüdud.

Reedene päev möödus meil Otiga Hiiumaal, kus ma esinesin Kõrgessaare noortekeskuses ja Kärdla kultuurimajas. Läks ilusasti. Kõrgessaare noortekeskuses töötab üks mu kunagine õpilane — nii tore oli teda nüüd aastaid hiljem näha. Keskkoolieast saadik pole ta ka nagu päevagi vananenud, ikka sama ilus, rõõmus ja asjalik.

Jajah, ja neljapäeval tegime oma reedese töö Lääne Elu jaoks ette ära.Mul tuli täiesti hullumeelne lullamilla, aga ma pean enne Oti arvutist selle pildi kuidagi kätte saama, et see blogisse riputada.

Ja siis lõpetasin meie lastekirjandussauruse kahe uue teose toimetamise ning alustasin “Saladuste” kevadise hooaja viimase saate kirjutamist. Täna viin selle lõpule, ja alustan ilmselt kohe ka sügisese hooaja esimese saatega. Ma pean muidugi enne Tuuliga natuke arutama, aga mulle tundub küll, et sügisene hooaeg on jätkuvalt üsna tõenäoline.

Lisa kommentaar

