Ega tali taeva jää

Nii see siis ongi. Mu tärganud salatitaimed kasvuhoones said küll mitmekordse katteloori peale ja polükarbonaat ise kaitseb ka rohkem kui klaas, aga kindel ma milleski siiski pole. Võimalik, et tulevad uued salatikülvid, pisaratega väetatud. Ja luhtub lootus aprillikuisest oma kasvuhoone salatist.
Selle eest said daaliad pottidesse. Ja maitsetaimed ning paprika pikeeritud. Potirivi ülakorruse katuseakende all on juba päris kena.
Mari sünnipäev sai peetud rohkete sugulaste seltsis. Ja enamik akendest on pestud, mille tunnistuseks saabus laupäeva õhtul ka roidevaheliste lihaste närvipõletik. Kuid see on praeguseks juba diklofenakiga absoluutselt taltsutatud. Igatahes nüüd ma vast mõistan, miks ei peeta märtsi alguses aknapesemist eriti arukaks ettevõtmiseks.
Lääne Elu tahtis mult arvamuslugu, mida refereeris ka Delfi. Originaal siiski siin.
Ja ikka mõtlen, kui hirmus tore oli vahepeal siit Haapsalust sõitma saada.
Minu lullamilla ja Oti pilt:

SÕIDULAUL

SÕIDA-SÕIDA ÜLES-ALLA,
LÄBI KÕO JA ASSAMALLA,
SÕIDA-SÕIDA, PIKK ON MAA,
VAATA, MIS SA NÄHA SAAD.

SÕIDA ÜLE JÕE JA MÄE,
SÕIDA VIHMAS, PÄIKSE KÄES,
EDASI SIND VIIVAD RATTAD
KIIRESTI JA TÕRKUMATA.

SÕIDA, KUNI OLED PÄRAL,
OOTAB LAHTI ÕUEVÄRAV.
ASTU SISSE, ÜTLE TERE,
SIIN MA OLEN, VANA KERE.
sõida

2 kommentaari

  1. Sk said,

    19. märts 2014 kell 09:38

    Kas diklofenak on vabamüügis…või ma ajan selle ravimi mõne teisega segamini?

  2. aidivallik said,

    19. märts 2014 kell 11:12

    Ei ole vabamüügis, retseptiravim on. Mul olid kodus mõne aasta tagused jäägid, ja ema käest nuiasin tema jäägid ka välja.


Lisa kommentaar

