Mu salatid on elus!

Täna tuvastasin rõõmsa üllatusega, et kasvuhoones idanenud ja juba kasvama hakanud salatid ja spinatid on oma katteloorikihtide all täiesti elus! Elagu polükarbonaat!
Ma arvan, et mu järgmine kasvuhoone peaks ka olema polükarbonaadist.
Ja aprilli lõpus mugin siin oma aia spinatit, redist ja salatit. Lihtsalt imeline. Teine kordki võiks jaanuaris kasvuhoonesse midagi külvata.

Mis siis veel. Kirjutasin täna kilujutte. Eksponaaditekstideks. Üks väga huvitav muuseumitellimus, ja mulle endale kohutavalt lõbustav. No nagu kilu ise jutustaks, kuidas teda püütakse ja millega teda süüakse.
Ja siis tegin keeletoimetust taas. Seekord midagi esoteerilist, Louise Hay vaimust kantut. Olen selle toimetusega teist ringi lõpetamas, kolmanda loen ka veel nädala lõpuks peale, siis peaks kombes olema. Ja ma mõtlen, et ikka mitte miski ei juhtu siin ilmas täitsa juhuslikult. See raamat justkui äratas jälle minus midagi üles, ja mõjub hästi. Samas — nii kaugel ma ka veel ei ole, et käiksin ja muudkui omaette afirmatsioone pobiseksin nagu meieisapalvet. Kuigi… lustakas ju oleks proovida.

Eile, kui Otiga linnas asjatamas käisime ja tema astus sisse töökotta plika tuksiläinud arvutikõlareid parandusse viima, astusin mina sisse sealsamas kõrvaukse taga asuvasse kaltsukasse ja naasin kahe tutika musta puuvillase kardinaga. Tugev ja võrdlemisi jäik puuvillriie, aga pikitriipudena jooksevad muljetavaldavad otsekui pilutatud read. Täna hammustasin päevast poolteist tundi ja õmblesin neist plika voodile päevateki (mida ma õigupoolest lubasin teha juba 6 aastat tagasi, aga seni lihtsalt ei sattunud ühtki väärilist kangast ette).
Suurepärane. Ma olen oma päevaga väga rahul.

Lisa kommentaar

