Mälumäng

Mälumäng sõitis mulle sisse täpselt siis, kui ma kaks tundi enne olin end põhjalikult käima saanud ja intensiivse palanguga valmis kirjutanud 10 lehekülge “Saladuste” sügisese hooaja esimesest stsenaariumist. Klassikaline hoog peal – tegelased kõnelesid ja liikusid mu peas, nii et jäi üle vaid spontaanselt üles kirjutada, mis nad seal teevad ja räägivad.
Nii et kui äkki kella vaatasin ja avastasin, et pean juba poole tunni pärast olema linna mälumängus, oli see isegi tugevalt nagu selline häiriv adumine.
Jäigi pooleli.
Aga mälumängus tulime esimeseks. Edestasime Veevärgi võistkonda 6 punktiga, mis vist viis meid praegu linna mänguhooaja üldises tabelis esikohale.
Aga muidugi meiega tuli täna mängima ka Ott, kes teadis kolme küsimuse vastust. Comarketi vana (eelmise) logo näiteks tundis ära. Ja veel mõne visuaalse mälu küsimuse. Pildimälu on pildinälu, ma ütlen.
Et Ott Kepimurdjasse püsiliikmeks võtta, selleks tuleb meil vist muuta võistkonna kvalifikatsioonitingimusi, nt kaalu alampiiri. Et minagi loodan varsti olla selle alampiiri ületanud, on see ilmselt hädavajalikki.
No ja Ints, kes mäletas Saskia Alusalu perekonnanime ja Voosi kurku… au ja kiitus.
Ma ise olen uhke, et tundsin ära Rüütliristi kavaleri Paul Maitla, kes 9. mail 1945 Tšehhi põrgus hukka sai.
Ja siis veel igasuguseid asju. Üldiselt olid meie võistkonna jaoks täna lihtsad küsimused.
Nüüd ma kohe mõtlen, kas püüda hääli oma peas taas elustada ja üritada seda stsenaariumi edasi kirjutada, või jätta see homme varahommikuks (mis on tegelikult kahtlane plaan, sest lubasin homme ennelõunast minna Lääne Ellu keeletoimetajat asendama, sinna läheb pea terve tööpäev õhtuni välja).

Lisa kommentaar

