Maastikumängud jätkuvad

Täna õhtul möllasime ogoroodinal kolmekesi: mina, Ott ja naabrimees Alo, kes on põhiline mees mu uue kasvuhoone püstitamise juures. Lihtsalt imeline. Jutustada pole sellest küll suurt midagi, võib-olla pildiliselt on huvitavamgi.

Täna õhtul toodi ka (põhiliselt) kasvuhoone jaoks (kuid ka kastide osaliseks katmiseks) muld ära. Väga ilus muld. Ma olen absoluutselt õnnelik sellise mulla üle.

aiamaa 15.5.14 ilus muld

Sõnnik, mis mõne nädala eest toodi, aga nii ilus ei ole ja vajab valikulist lähenemist. Suur osa sellest on sel aastal kasutamiskõlbmatu ja läheb eraldi ootele. Et hark jäi koju, tõstsin seda eraldi kinnastega ja olen selle tegevuse juures kuidagi kohatult õnnelik. Igaühes meis elab vist väike pervert.

aiamaa 15.5.14 sitasortija

Aga mehed saagisid ja ühendasid seeaeg prusse. Mu tulevase kasvuhoone alusraami jaoks.

aiamaa 15.5.14 kh algus

 

Eemal uurib Alo, kas raam sai otse ja rihtis.

aiamaa 15.5.14 mina ja alo

Sai küll. Isegi loodi sai.

aiamaa 15.5.14 kh maas

 

15.5.14 kh ja mina

Ja siin ma olen keset oma kujuteldavat kasvuhoonet. Ainult et… kuidas see ikkagi nii väike tuleb? Ma ei tea, ma mõtlesin küll, et mul kodus aiatuba on täpselt samade mõõtudega ja selle toa järgi otsustades oleks seal ikka ruumi kuidagi rohkem pidanud olema (1,85 x 4,3 m, ehk 8 koma miski ruutu, pluss mu tilluke koduaia-kasvuhoone jääb ju ometi ka alles, ning ma arvasin, et ruutmeetrite mõttes kokku kümme on ju tegelikult nii väikese pere jaoks nagu meie okei)? Või?

Arvutuste järgi peaks sinna ju mahtuma kaks 70 cm laiust peenart pluss 40 cm vahekäiku, mis tähendab, et peenardes on tomatid ikkagi siksakis kahes reas. Ja 4,3 meetri peale mahuks seega justkui 2 x 8 taime ära. Mis kahe peenra peale teeb kokku teoreetiliselt peaaegu hullumeelse 32 taime, pluss ots ka veel. Aga see kõik on teoreetiliselt. Praktiliselt… paistab. Pealegi mul pole mingit kavatsust 32 tomatit istutada, mul oli mõttes nii umbes 20. Pluss mõned paprikad. Aga praegu seda raami vaadates on mul kuri kahtlus, et peale minu suurepärase isiku ei mahu selle kasvuhoone sisse vist küll enam eriti midagi.

Aga… maastik petab, ütlesid mehed. Ma loodan küll.

Stsenaariumirindelt – ma siiski kirjutasin täna MIDAGI. Vähemalt mõned stseenid jälle juures. Pole küll maksimumprogramm, aga kui pea on teletöö asemel täis mulda, sõnnikut, peenrakaste, külvijärjekorda ja küsimust, mida ja kui palju ikkagi mu uude kasvuhoonesse sisse mahub, siis peab selle vähesegi üle vist õnnelik olema.

2 kommentaari

  1. Köögikata said,

    16. mai 2014 kell 12:14

    See sõnnikupilt on tõeliselt hea! Hoian pöialt, et maastik tõesti petab. Mina ei tea, kui suur minu kasvuhoone peaks olema, et tast jaguks…:D Aga õnneks mul pole sellele mingit võimalust, ka mitte ruutmeetrisele.

  2. Muhedik said,

    16. mai 2014 kell 20:14

    Loen ja naeran,. Aedlejad on ikka üks segane rahvas, kellest teised aru ei saa. Ega peagi.
    Las kasvukale saavad seinad ümber, siis veendud, et peale Sinu mahub sinna üksjagu kraami 🙂

    Ja mde, Sa oled ilus igas olekus


Lisa kommentaar

