Ott on haiglas ja mina plindris

Täna tuli päris konkreetne pakkumine… et kui me sellega nõus oleks, läheks äkšeniks.

Peaks nagu hurraa hüüdma, aga pakkumine on üpris, üpris hea hulga loodetust ja arvestatust maas, mis komplitseerib olukorda tublisti. Tõsi on, et maja hind on tegelikult ikkagi see, millega see ostetakse… ja ma olen täitsa nõus sellega leppima, aga lihtsalt selle summa eest on peaaegu võimatu leida üldjoontes renoveeritud maamaja Tartumaal. Vähemalt praeguste, sügiseste pakkumiste hulgas, mida ma täna lappasin ja üle lappasin, koostasin nimekirju ja nii edasi. Tegelikult on nüüd ikkagi pakiliselt kiire kohale tulla ja oma silmaga neid kõiki vaadata, kui hull see lugu tegelikult on, ja äkki ikkagi ei olegi nii hull… äkki ikkagi läheb läbi. Või äkki on nende pakkumiste hulgas ka mõni renoveerimata maja, mis siiski enam-vähem korras ja elatav on…? Või õnnestub miskit hinda piisavalt palju alla ajada?

Aga meie vastust tahetakse nädala pärast. Ja Ott on haiglas. Lõuna ajal tuli opilt, aga oli suhteliselt sügava õhtuni väga tüma. Ma ei tea, mis homne päev toob ja kuidas ta taastub. Ja millal sõiduvõimeliseks saab. Mitte midagi ei tea, ja paanika muudkui kerib.

Terve hommiku kuni lõunani veetsin ehitusregistri uues veebirakenduses, üritades linnavalitsuse nõuannet järgides ise oma maja andmeid selles registris ajakohastada (nii et KOV pärast kinnitab või ei kinnita, väidetavalt pidi selles tolle keskkonna uuendatus seisnemagi). Kinnitust leidis aga taas kurb tõsiasi, et mitte ükski riiklik veebikeskkond ei hakka algusest peale korralikult tööle: täpselt nagu streikis digitaalne retseptisüsteem, E-Kool, E-Tervis, E-Maksuamet oma alguses… nimeta vaid…, samamoodi keeldus uuendatud ehitusregister tunnistamast minu volitusi sinna ise andmeid sisestada. Nii et ma pidin ikkagi tegema mitu telefonikõnet linnavalitsuse ehitusosakonda, kuni lõpuks ise jalad selga võtsin ja kohale kaapisin ning seal käsitsi vanamoelisel kombel kõik oma paprid üle andsin. Ja siis keeldus see loll süsteem ka KOV ehitusspetsialisti volitusi tunnistamast… jeesus, ma ütlen.

Linnavalitsusest tulles võtsin veel ühe sõbra kõne vastu, aga selle lõppedes pani telefon pildi tasku ja enam välja ei võtnud. Muidugi ma avastasin selle alles pärast mitmeid järgnevaid käike paari tunni pärast kodus… kui see majaostja ilmus mulle ise aia taha pakkumist tegema, sest ei saanud mind telefonitsi kätte. Nii et ma kaapisin veel vastu õhtut esindusse ja ostsin hammaste kiristades omale uue, sest aplaava oli päev otsa tõsine ja ma ei saa ju sellises olukorras endale kontaktitust lubada!

Nii et mis te arvate, kas siin täna aias jõuti midagi teha. Või miskit asjalikku kirjatööd. Mitte midagi pole nagu tehtud, aga tunne on, nagu ma oleks kokku kukkumas. Paanika-Jaanika.

 

 

4 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    7. okt. 2014 kell 06:40

    Paanikat pole vaja, asjad lähevad nii nagu need minema peavad, paanika ei aita 🙂 kui on määratud, siis on ja kui ei siis ei, ilma paanikata näed ja kuuled ja mõistad rohkem 🙂 seega rahu, ainult rahu nagu üles teadagi kes 😀

  2. 7. okt. 2014 kell 10:09

    Ikka tähtsuse järjekorras – kõige olulisem on Oti tervis. Küll kõik muu ka laheneb, terve pikk talv ju uue aiandushooajani aega 🙂

  3. aidivallik said,

    7. okt. 2014 kell 10:49

    Täna juba oluliselt rahulikum ja rõõmsam. Kõik läheb korda. Kosmos korraldab, minul jääb üle ainult otsad maast üles võtta. Kohe lähen haiglasse Otti vaatama, ta kõlas telefonis ka juba veidi reipamalt kui eile.

  4. Muhedik said,

    7. okt. 2014 kell 11:49

    Monitoorimiseks võta mõni sõber (kenadel inimestel ei ole neist ju ometi puudust) appi, kes sõidaks, Ott suudab tagaistmel kenasti lösutada küll. Ja Sa näed, kõik laabub kenasti ja veel paremini kui oodata oskasid.


Lisa kommentaar

