Hetkeseisud

Kahjuritõrje (vt vanemaid postitusi) selleks korraks vist õnnestus, aga ma ei tea, kas ilma tagasilöökideta.

Kolasime nüüd ka Tartumaad mööda ringi, päris põhjalikult. Ja ma olen arvatavasti näinud oma tulevast kodu. See on nagu muinasjutt. See on peaaegu täpselt see, millest me Otiga unistanud oleme. Me veel hetkel ei tea, kas see on meile kättesaadav, aga ma olen valmis selle nimel kas või monstriks digimuutuma. Enese lagedaks maksmisest või seaduslike õiguste kasutamisest rääkimata.

See kinnisvarareis oli Oti jaoks tegelikult liig. Ta ei ole veel kaugeltki terve. Aga meil oli tarvis minna ja näha, ja nüüd me oleme seda näinud.

Nüüd korraldan matuseid edasi. Kõik need miljon asja, mis sellega kaasas käib.

Ma ei tea, mis siin majas küll viimasel ajal toimub, et tööd-tööd siin pole enam üldse aega teha. Aga see kiirus hoiabki praegu püsti vist.

3 kommentaari

  1. eve labi said,

    16. okt. 2014 kell 09:31

    see kiirus aitab tõesti, olge vaprad, mõlemad Otiga, olen mõtetes teiega

  2. Muhedik said,

    16. okt. 2014 kell 10:45

    Suured tormid ja vihmad lõpevad alati päikesepaistega 🙂

  3. kiskjasiil said,

    16. okt. 2014 kell 15:28

    Mina toetan ka oma õla alla, sinna, kuhu hingeliselt vaja.


Lisa kommentaar

