Mul on lihtsalt pööraselt valikuid

Tunnen end nagu keskkoolilõpetaja paljude segadusseajavate valikuvõimaluste lävel.

Äkki ma võiksin hakata mahekanuriks 1400 mahekana ja automatiseeritud uue kanalaga — see, et kanad munevad, on ikka kindlam leib kui sulesepa oma? Ja kui turundusvõrk samaks jääb ja lihtsalt üle tuleb, siis… Beat that!

Ja mul on võimalus minna sügavasse metsarüppe jõe kaldale. Seal saab harrastada vibujahti, millest Ott vahel unistanud on. Iiri hundikoeri võiksin ka pidada, tooksid mulle iga päev metsast jäneseid (kuigi hurtadega jaht on vististi keelatud?). Aiandusega seal puude vilus arvatavasti kuigi suurelt tegelda ei saa, vähemalt mitte varjuaiandusest väljaspool või siis enne, kui pool metsa on maha võetud, aga selle eest milline rahu ja puudemüha. Aina kirjuta ja mõtiskle. Ma armastan metsi.

Ja siis on mul võimalus minna rõõmsasse tallu avara põllu ja kiirevoolulise kärestikulise oja ning metsatuka vahel. Ja pinnavormid on seal, oma küngas ja oma org. Just täpselt midagi poeetilistele lapsemeelsetele hingedele. Nagu meie.

Aga need kanad, jah… ma küll mõtlesin, et kümmekond kana võiks ma endale võtta, aga no 1400 koos PRIA toetuste ja valmis turuga, vot see oleks lahe.

4 kommentaari

  1. eve labi said,

    16. okt. 2014 kell 23:39

    oh heldeke, millised valikud 😀 mina läheks metsa, ikka metsa kui ma veel kord valida saaks aga 1400 kana on kole ja jube isegi siis kui see sisse toob 🙂

  2. kiskjasiil said,

    17. okt. 2014 kell 09:16

    oo, kui lahe! Mets ja jõe kaldal kõlab väga hästi, aga oja ja org ja mägi kõlavad veel paremini. Varjutaimede valik on muide väga fantastiline, meil lihtsalt veel lapsekingades. Ma mõtlen just info mõttes. Edu!

  3. Manna said,

    17. okt. 2014 kell 15:25

    Ma kujutan elavalt ette, kuidas umbes tund pärast selle vibu ostmist jookseb üks teist kriisates metsast välja, sest teine lasi end varbasse.

  4. Muhedik said,

    18. okt. 2014 kell 14:03

    OI-oi, kanala on küll kole, umbes nagu gaasikamber:) Mets võib mõnikord ka päris hirmutav olla. Ei jäägi muud kui vulisev vesi, künkad, orud ja puud.


Lisa kommentaar

