Appi, hurraa!

Majas on õud, kaos ja segadus. Kõik on kastides, teibitud, valmis nihutatud. Ja kõik on kogu aeg kadunud. Ühelgi asjal ei ole enam oma kohta, ükski asi pole enam omal kohal. Või selles kohas, kuhu sa selle panid, sest juba on keegi selle vahepeal kuhugi kasti pannud või teise kohta liigutanud. Isegi mu arvuti on kokku pakitud. Oti läpaka tagant blogin, väga harjumatu on. Nagu kõik on praegu nii harjumatu. Juba homme väga vara hommikul saabub siia üks suur auto ja kannab meie elu Tartumaale. Jessake. On kohutavalt põnev. Ja vaimustav.

Aga hirmus on ka natuke.

Maja on kokku pakitud, suuremad lapiliigutamised ka tehtud. Maja jääb meist maha suhteliselt puhtana. Vähemalt olen teinud endast parima. Ausõna. Ja ma südamest soovin, et uutel elanikel tuleks siin majas ka huvitav, ilus ja rahulik elu. Sama tore, kui meil on siin olnud.

Ma kohati ise ka ei mõista, mis toimub nende inimeste peas, kes sellisest majast ära tahavad kolida. Aga meie plaan on igatahes vägev, uus kodu ootab, uued teod ja unistuste teokssaamine ootab, seni kauged sõbrad saavad korraga väga lähedasteks ja seni lähedased korraga kaugeks. Kuidas see kõik reaalis välja hakkab nägema?

Ma tahaks praegu pildistada seda kaost siin, aga ma ei tea, millisesse kasti fotokas sai, ja kindlasti on Ott selle juba kinni teipinud.

11 kommentaari

  1. Maire said,

    16. jaan. 2015 kell 23:19

    oeh, mulle meenus sellega minu enda kolimise hommik. Olin tellinud kolimisauto ja neile meili teel enne ette lugenud, mis mööblid ja värgid sinna kõik peavad mahtuma. Ja hommikul kui auto õuele tagurdas, ma pidin minestama! Sest see oli nii väike nagu mingi pirukas ja ma pidin sinna mahutama kogu oma majakraami. Olin ju ometi endameelest tellinud suure auto! See oli muidugi uskumatu, kuidas kolimisfirma mehed pakkida oskasid, millimeetrit ka ei jäänud seal asjade vahele. Aga kuuris olnud jalgrattad, muruniiduk ja palju muud träni jäidki maha ja pidin need endale hiljem järgi orgunnima. Oli veebruari algus 2007 – hästi palju lund ja külm aeg. Mäletan, et kui sõitsin Kuivastus praamilt maha, siis mõtlesin, et issand, kuhu ma ometi lähen nüüd? Kuhugi täitsa võõrasse kohta ja täitsa üksinda. Ja kui siis jõudsin rannamaanteele, kus ühel pool meri ja teisel pool vanad lumiste katustega palkmajad, siis mõtlesin, et olen vist paradiisi kolinud 🙂 Nii, et ma tean, mida tunned – oli hirmus ja rõõmus ühteaegu. Olge tublid! Kõik läheb hästi! Ja mis peamine – te lähete sellele elumuutusele vastu kahekesi koos ja see on pigem hirmus tore kui hirmus! 🙂

  2. Ülla said,

    16. jaan. 2015 kell 23:31

    Head teed ja kohtumiseni!

  3. rahutu rahmeldaja said,

    17. jaan. 2015 kell 09:44

    Tere tulemast Tartumaale te hullud inimesed 😀

  4. Muhedik said,

    17. jaan. 2015 kell 11:54

    Tere tulemast paradiisi 🙂

  5. tegelinski said,

    17. jaan. 2015 kell 15:31

    Fotokas tuleb alati viimasena pakkida ;)… või siis hoida tagataskus, kogu aeg…

  6. Futu said,

    17. jaan. 2015 kell 16:04

    Head uuekoduteed!:)

  7. yksneljandik said,

    17. jaan. 2015 kell 16:24

    Head õnne uues kodus!

  8. Milda said,

    17. jaan. 2015 kell 17:16

    Sellises situatsioonis vôtab kerge vibra sisse küll, täiesti usun. Head päralejôudmist!

  9. maria said,

    18. jaan. 2015 kell 10:38

    Mina blogi lugejana ootan põnevusega milline aed seal on ja kuidas see edasi elama-olema hakkab.Nii väga loodan, et ogoroodina jätkub ka uues kohas.Justkui oleks ise kolimas.Jaksu ja jõudu!

  10. Airi H said,

    18. jaan. 2015 kell 11:56

    Olen teie tegemisi pikalt jälginud ja loen alati huviga.
    Soovin teile toredat kohalejõudmist ning suurt lilleaeda! Pean mainima, et olen ikka pisut kade kah, sest ka minu hing ihkab isikliku ilusa kodu järele…
    Kõike kaunist uues kodus ning jõudu lahtipakkimisel 🙂

  11. Thela said,

    18. jaan. 2015 kell 16:13

    Head õnne ja loodetavasti saame hakata lugema uue aia kujunemisest. Mina ise end küll sisemaale kolimas ette ei kujutaks, sealsed talved on minu jaoks liiga külmad ja suved liiga lämbed ja umbsed, aga eks igaüks valibki ise…


Lisa kommentaar

