Mul on jälle sahver!

Saime selle pisitasa nokitsetu valmis, olgu ta tänatud. Ja ma võin rõõmuga öelda, et pärast 8-aastast vaheaega on mul jälle sahver! Ja et kõik need 8 vahepealset aastat tundsin ma sellest tegelikult puudust. Ma ei oska lihtsalt ilma elada üldse. Mul on mu iseseisva elu algusest saadik ju kogu aeg sahver või vähemalt miski selle moodi asi olnud, ja kui aastal 2007 Haapsalu majas olnud ülitilluke ja ilma köögipääsuta sahvrike tuli teise korruse trepi rajamiseks ohverdada, tegin ma seda üsna raske südamega. No ja siis läkski nii, et külmik sai küll suur, köögikappe palju ja kelder oli ju ka, aga siiski.
Siin sai sahvri köögi nurgatagusest ruumikesest, mis endisel perenaisel oli triikimisruum ja nii-öelda avatud vahekäik vannituppa. Kunagi on selles avas ka uks olnud. Me loodame selle millalgi kusagilt siit abihoonetest üles leida, ära puhastada ja tagasi panna. Ehk. Igatahes seni me uut ust ostma või muid püsilahendusi siia avasse tekitama ei torma. Esialgu kõlbab eralduseks üks kena paks heegeldatud vahekardin kah. Sisekujunduslikult on värvid muidugi juba täiesti metsa läinud, aga eks ajapikku hakkab ühtlustuma ka.

sahvri ette 1

Sahvris tagaseinas on mu sügavkülmikud ja laiad riiulid.

sahver

Külgseinas kitsas riiul, aga kõrgemate vahedega.

riiul

Nende vahel veel aknake.

aknaga

Ja akna vastasseinas salakäik vannituppa. Me ikka ei pane seda kinni, kuigi see kaart oli meil ka korra lauas. Sest vannitoal on teine uks ju tegelikult veel, viisakalt esikusse avanev, nagu ikka käib. Aga köögist on jällegi maru mõnus otse läbi sahvri ka vetsu tormata. Nii et… las ta jääb. Nii-öelda avariipääsuks. Pealegi pole selle klaasukse tõttu sahvrisse eraldi valgustit vaja panna, vannitoast paistev tuli valgustab sahvri ka täiesti piisavalt ära.

teiselt poolt

Nojah, ja külalised olid taas. Kauged, Haapsalu-külalised. Lähedased sõbrad. Laupäeval tulid ja täna läksid ja meie rõõm oli nende üle suur.
Ning tavapäraselt — keegi (näiteks mina) võiks siin majas tööd-tööd (seda, mille eest raha ka antakse) ka vahepeal teha… sest kuu lõpp on jälle käes ja minul jälle suurem hunnik valmis saamata ja ära saatmata. Aga ma jõuan. Sest ma olen jõudmise alal üldiselt võimekas. Kogemused on õpetanud.

2 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    23. veebr. 2015 kell 07:45

    nii peen sahver 🙂

  2. Muhedik said,

    23. veebr. 2015 kell 09:55

    Sahver on üks neist maailma parimaist leiutistest:)


Lisa kommentaar

