Tegime sünnipäevaüllatust…

… ja käisime kambaga ühele lugupeetud aalujale õnne soovimas. Ma esimese hooga arvasin, et inimene ehmatab omale roosi või saab kreepsu, kui ta sõnatuks kohkununa oma roosas dressipluusis seal majauksel seisis nagu teolt tabatud sünnipäevalaps muiste. Aga meil oli šoki leevendamiseks ja valurahaks igasugust kraami kaasas ja ma olin eelmisel õhtul hulga vaeva ära näinud, et talle tortki teha. Nii et lõppkokkuvõttes veetsime järjekordse rõõmsa ja huvitava päeva.
No ja see okaspuude mõte mul järjest süveneb ja süveneb, ja mul on kuri kahtlus, et siinsed aiamõttemeistrid manipuleerivad minu ajuga või midagi, nii et ma täna õhtul Järvselja kataloogi uurides koostasin oma soovinimekirja ning leidsin, et 29 okaspuud alustuseks oleks jumala normaalne.
Muidugi oleks. Ilus algus oleks. Aga ressurssidega on sedamoodi, et ma pean neid kahtkümmend üheksat ikka kuidagi mõnekaupa soetama hakkama, muidu lõpetame Otiga vaestemajas. Ja tegelikult kõige esimesena tuli ju ikkagi soetada viljapuud, eks ole, sest söögilaud on tähtis.
Halloo, kosmos, halloo, maa.

5 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    3. apr. 2015 kell 08:42

    Teie mu armsad tegite mulle ühe ilusaima sünna, aitäh 🙂 viljapuud on vajalikud aga nendega ei tohi üle pingutada 😉 ja kevadistest kuusevõrsetest saab imelist salatit 😀

  2. Muhedik said,

    3. apr. 2015 kell 09:26

    Salatit saab ka naadist, maltsast, vesiheinast ja millest iganes :).
    Kui meil lapsed väikesed olid, istutasime ka palju viljapuid. Südamest! Ja kui nad kord kandma hakkasid…..:D. Jätkunuks tegelikult 10x vähemast. Aastate jooksul oleme nad enamuses rahumeeli maha võtnud.

  3. Ruth said,

    3. apr. 2015 kell 19:52

    Hästi kirjutad!! …ja meenutasid mulle aastate tagust sünnipäeva…kui endine pinginaaber perega kesknädalal “sisse sadas”…ee…ma panin sibulaid just vao vahel! Väga äge sünnipäev sai: minu poolt karulipuder ja külalistelt tort-jook. 😉

    …ja veel…tundub, et elad kuskil läheduses nüüd…
    Edu uues kohas!

    terv. Ruth, Tartu tagant “metsast”

  4. trumm said,

    3. apr. 2015 kell 23:25

    hihii. ma kujutan ette, et see oli väärt vaatpilt. (tahaks hirmsasti öelda, et nagu teolt tabatud täisaba, aga kuna ma ei tea teiste huumorimeele piiri, jätan parem ütlemata :). igatahes väga tore, et selliseid asju korraldatakse! 🙂

    puuviljade osas mina oponeerin ja võin omalt poolt kinnitada, et viljapuid ei ole liiga palju! ma ntx pean enamus oma puuviljast ostma, sest ei mul ega lähikondsetel ei ole piisavalt viljapuid….

  5. Tulpjatulp said,

    4. apr. 2015 kell 00:42

    Viljapuudegagi on väga mitmekesine olemine: kääbuspuudest suurte võraharudega puudeni – erinevad võratüübid ja paigutusviisid, sordid.
    Ja siis on veel (dekoratiivsed) marja-põõsad, mida on ka võimalik paigutada igat viisi.


Lisa kommentaar

