Kasvuhoonesaaga võidukas finaal

Ja täna see siis toimuski. See kasvuhoone, mille ma eelmisel aastal sõpradelt-sugulastelt nii-öelda sünnipäevakingituseks sain ja mis sugugi meiega sel kevadel Haapsalust ära tulla ei tahtnud, sai lõpuks ometi kollektiivsete jõupingutuste tulemusena siia mu uuele ogoroodinale püsti.
Aitäh. Ma olen jätkuvalt väga jahmunud ja tänulik selle eest, kui palju meid aidatakse, et kõik sujuks ja laabuks. Ka küsimata. Täitsa hämmastav. Mingil põhjusel on minu ja Oti elus väga palju väga häid inimesi ja sõpru. Keegi seal üleval pilve piiril ilmselt armastab meid.

Piltide pealt on ehk ka see näha, kuidas ogoroodina vahepeal edasi on arenenud ja kasvanud. Ja et külvid ning istutused on sees ja multšid peal ja kõik läheb hästi.
Ma kohe kangesti tahan panna ka mõne pildi, mille peal on meil täna abis olnud inimesed, aga et kena pole neid äratuntavatena avalikus ruumis esitleda, siis püüan teha nii, et nad pole suisa otsevaates ja VÄGA äratuntavalt. Kuigi kes neid tunneb, see tunneb vist nagunii…
Aitäh, armsad.

mina!

esiviil

tagaviil

publikuga

valmis

Ja ongi olemas. Mu tomatid ja paprikad saavad päästetud.

4 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    31. mai 2015 kell 23:19

    Ja meile ei sõnagi, et abi vaja 😦 Ai-ai

  2. rahutu rahmeldaja said,

    31. mai 2015 kell 23:20

    Aga rõõm, et jälle üks asi tehtud ja ogoroodina näeb jumala šeff välja 🙂

  3. SK said,

    2. juuni 2015 kell 16:02

    mitte ainult šeff, vaid ka täiesti ornung. ma ei saa aru, kuidas teie käes kõik, rõhutan kõik, asjad lausa lendavad. mitte üks ei lähe aia taha.

  4. kaaren said,

    2. juuni 2015 kell 23:07

    See on yks kena kasvutuba. Lugeja ootab, mida kõike te sinna panete!


Lisa kommentaar

