Tahan Katat tagasi

Kata on ikka veel kadunud. Viis päeva pole ma teda enam ei kuulnud ega näinud ja mul pole aimugi, kas ta peidab end kuskil majapidamises või on meie juurest üldse ära läinud. Nii hale on olla, et ei oska kohe kuidagi olla. Isegi kirjatöö ei tule üldse välja, saan tehtud ainult lihtsaid mehaanilisi asju, nagu hoidistamine või koristamine või muud seesugust.

Kata, tule minu juurde tagasi! Tahan oma kaisukiisut. Sest proua Punks kaisus ei käi. Proua Punks ei tule minuga ka õhtul vannituppa une-eelsetele hügieeniprotseduuridele kaasa. Proua Punksu nurr ei ole üldse nii vali ja selge ja tema liigutused ei ole nii kiired ja väledad. Proua Punksul on jälle muud väärtused, mida Kiisu-Katal ei ole, ja ma tahan neid mõlemat.

Kata on nagu tuhk ja liiv. Selle pildi ma tegin millalgi kevadel vannitoas. Katale meeldib seal ringi ronida, kui mina asjatan.

Kata

Kata on nii emotsionaalne kass. Vestleja kass. Peab kogu aeg seletama. Vastab, kui teda kõnetatakse. Teeb intensiivseid sabakallisid ja vingerdab heast meelest, kui temaga tegeletakse. Kata on kohutavalt inimlembeline kiisu ja ma lihtsalt ei saa aru, kuidas ta vanas kodus üksinda kuskil garaažis elades üldse kurvastusse ei surnud. Kataga ei ole varasemas elus ilmselt eriti palju tegeletud. Näiteks ta ei oska inimesega mängida, see oli talle võõras ja imelik. Ja ta ei kontrollinud oma küüsi. Aga meil läks järjest paremini. Tupsumäng hakkas juba täitsa selgeks saama, ja see ka, et inimese külge küüned ei käi.

Ma ei kujuta ette, miks ta õue läinuna ennast mulle enam ei näita. Ma arvasin, et ta juba enam-vähem ikkagi usaldab mind ja on kiindunud, ka uue kodu omaks võtnud. Kõik tundus ju juba nii hästi olevat.

Ei tea, ei tea. Ööd on nüüd nii külmad ja kiisu-Kata kusagil päris üksinda.

Üldse teeb sügis mul meele nukraks, kuigi ei saa salata – need härmas hommikud on siiski imeilusad.

härmas õu

selge ja külm

Ja ogoroodina näe ka juba kuidagi kurb ja mahajäetud välja. Kuigi pastinaagid on ees peenras veel maas ja pildil selle külma käes longus. Eks ma võtan nemad ka millalgi üles. Ja koristan peenardest sodi ära. Ja siis võib ogoroodina talveunne jääda.

ogoroodina

4 kommentaari

  1. Muhedik said,

    9. okt. 2015 kell 16:28

    Äkki ta veel tuleb. Kui on külma ja halvaga harjunud, siis need paar kraadi ei tee ehk midagi, loodetavasti ta ikka mõnda sooja urgu puges. Nüüd tagantjärele on hilja rääkida, et äkki oleks pidanud teda juba varem mingites rakmetes enda kõrval jalutama, Katale on ju ka koduõue lõhn võõras. Kurb lugu 😦
    Aga ogoroodina näeb minu arvates küll hea välja, ta on puhkuse auga välja teeninud.

  2. lendav said,

    9. okt. 2015 kell 19:40

    Oijaa, ma mäletan, mis tunne oli, kui Põrr (kõigest) 2 päeva kadunud oli.

    Kata on nii armas loom, ehk ikka jõuab koju tagasi. Tean sõprade-tuttavate lugudest, kuidas kass on lausa 2 nädalat kadunud olnud, siis hirmkõhnana tagasi jõudnud. Lootust on.

  3. maurus said,

    10. okt. 2015 kell 11:12

    Minu ka peaaegu tubane kiisu ehmatas end korraks õue läinuna naabrikoera peale ja kadus. Neli päeva oli kadunud, mure oli suur. Rääkisin külas naabritele ja kuulutasin kõigile. Ja viiendal päeval märkas naabrinaine, et tema koer on kangesti huvitatud ühest lauavirnast, muudkui haukus ja upitas end sinna. Ja oligi meie Mosse seal peidus, ilmselt kogu aja. Kõik läks hästi tänu tähelepanelikele naabritele. Et võib-olla ka keegi sinu kasvõi kaugemal elavatest naabritest oskab midagi märgata, sest kui kiisu on kusagil võõras kohas peidus, ei pruugi ta julgedagi sealt liikuda. Aga looda ikka!

  4. 21. okt. 2015 kell 09:23

    Ilusad pildid.


Lisa kommentaar

