Esinemised ja sõidud

Nüüd esimese kooliveerandi lõpus läkski jälle lahti. Käisin “kirjanikku jooksmas” Raplamaal ja Põlvamaal, pärast koolivaheaega ootavad Tartumaal kaks kooli ja üks lasteaed, ning Lääne-Virumaal üks gümnaasium samuti.

Esinemised väsitavad mind hirmsasti, olen pärast tühi nagu sidrun, aga samas on need ikkagi üheksal juhul kümnest hästi meeldivad ja armsad ja toredad kogemused.

Vabandan uduse pildi pärast, pole tehtud ei minu enda poolt ega minu aparaadiga, aga sellegipoolest on see pilt nii ilus. Olen selle pildi peal niisugune muinasjututädi. Koos ühe toreda klassiga Krootuse koolist.

Krootusel

Ja ka Valgu koolis tehti pilti. Siin ma loen neile ilmselt mingit loriluuletust.

Valgu

Märjamaa gümnaasiumis oli aga väga suur auditoorium, no tõesti suur, sadakond teismelist. Päris hirmutav, aga vist sain sealgi hakkama.

Muidu täidan ikka keldrit, st peaaegu iga õhtu panen jälle midagi purki. Praegu jahtuvad köögikapil näiteks punase kapsa salati purgid. Mul oli lihtsalt vaja kaks lõhki kasvanud punase kapsa pead ära realiseerida, sest lõhki kasvanud kapsas ei seisa. Eile tegin letšot, sest enne kõvemaid öökülmi kasvukast päästetud rohelised paprikad ootasid siiamaani jahedas rehetoas, millal ma nendega midagi ette võtan. Üleeile jälle marineerisin neidsamaseid paprikaid. ja siis ootab siin veel korvitäis õunu ja ärapäästetud tomatid lähevad jaokaupa esikus järjest punaseks, nii et peab neid ka otsast marineerima hakkama. ma sel aastal ei lõpeta selle hoidistamisega vist niipeagi.

Sätin ogoroodinat talvekorda, aga sellest püüan homme pilte teha.

Nii et kõik on justkui hästi, kui ainult Oti krooniline terviseprobleem poleks jälle akuutseks puhkenud. Aga seda ta just tegi… ja kui ma oleks osanud märke lugeda, oleks ma pidanud tegelikult juba augusti algul aru saama, et midagi on ennast taas ilmutamas. See on kurb, see hirmutab mind ja teeb mu närviliseks, aga ma tean, et ravi on peal, seda tõhustatakse loodetavasti lähitulevikus veelgi, ja kui see tagasilöök saab üle elatud, siis on jälle pikemat aega rahu majas. Ja et on suur vedamine, et siit Tartust saab Ott selle hädaga paremat abi, kui varem Haapsalus võimalik oli.

Jah, saagu nii.

Aga millega ma veel rahul ei ole, on see, et ma unustasin täna punase kapsaga mökerdamise juures “Elavate surnute” uue hooaja teise episoodi ära. Nüüd ma ei saanudki oma zombiapokalüpsise annust kätte, ma ei tea, mis ma siis nüüd peale hakkan.

6 kommentaari

  1. Muhedik said,

    20. okt. 2015 kell 16:50

    Ka rohelisest tomatist saab häid hoidiseid.
    Hea, kui asjad edenevad

  2. rahutu rahmeldaja said,

    20. okt. 2015 kell 18:53

    Otile kiirelt tervist ja Sulle vastupidamist

  3. Milda said,

    20. okt. 2015 kell 22:50

    Tore kuulda, et ringiga meile aina lähemale jõuad, ehk nii jõuad ükskord kohalegi:). Jõudu ja tervist teile ja pai neljakäpalistele!

  4. 21. okt. 2015 kell 20:38

    Varesele valu, harakale haigus… See salm töötab ka, päriselt. Kui ikka asi tõsine, tuleb kasvõi 3 paari saapaid läbi joosta, et ikka elu ja tervist korda saada. Ja nagu veel kirjutatud on: “Meie O. saagu terveks!”
    Kui suvel ja sygisel on usin oldud, seisab terve talv köök ning pererahva syda soe.
    Olge tugevad.

  5. aidivallik said,

    22. okt. 2015 kell 01:15

    Milda, mu süda jooksis verd, kui me su koduküla teeristist Valgu poole pöörasime! Aga ma ei hakanud teatamagi, sest kuidagi poleks jõudnud läbi tulla. Hommikul pool kaheksa hakkasime siit sõitma, veidi enne ühtteist algas Valgus esinemine, kell pool üks juba Märjamaal, kestis kaheni, siis Paliveresse ema juurde, kus saime olla ka vaid paar tunnikest – et õhtul mõistlikul ajal kodus olla ja reedeseks Lääne Elu tööpäevaks ja reedeõhtuseks esinemiseks Põlvamaal välja puhata. Jube!

    • Milda said,

      22. okt. 2015 kell 21:56

      Pole hullu, aeg tuleb siis, kui ette nähtud!


Lisa kommentaar

