Prõmmiva luule rüpes

Käisin korra siit aedade ja metsade keskelt korraks jälle ka luuletajate maailma kaemas. Hullunud Tartu Luuleprõmmul. Ehk Euroopa luuleprõmmu meistrivõistlustel 2015. Eelvoorud algasid juba neljapäeval, aga siis ma “prõmmisin” ju ise seal Kiriveres ja Kolga-Jaanis, koolilastele. Sealt tagasi jõudnuna oli mul reedeks tarvis veel paar kulka taotlust kokku panna, reede oli IV jaotuse materjalide tähtaeg ja päris reedese päeva hooleks ma kogu seda kupatust usaldada ei saanud. Pärast paari karmi kogemust olin sunnitud möönma, et kõige viimasemal päeval taotluste netitsi vormistamine ja materjalide üleslaadimine on paras ajaraisk ja närvide tapmine, sest kõige viimasemal päeval on ärganud kõik, kes vähegi midagi taotleda ja sinna üles laadida tahavad, ja see veebikeskkond ei pruugi sellist koormust ja liiklustihedust ning -mahte niisama ludinal läbi lubada.

Nii et võtsin end kokku (olin esinemistest jube sodi tegelikult), pudeli brändit kõrvale, ja hakkasin tegelema. Lõpetasin sellega millalgi öösel. No ja pagan võtaks, millalgi nad ju võiksid mulle järgmise lasteluulekogu jaoks raha anda ometi? Miks mitte lõpuks seekord!? Sest ma olen kolm korda juba küsinud, ning tutkit. Seekord tegin kõik kapitaalselt ümber ja panin terve uue käsikirja kokku ka. Teistest luuletustest ja teistel alustel. Töötasin sellega siin viimase nädala jooksul, aga pole blogis millegipärast maininud.

Reedel, teise eelvooru õhtul… olin eelmisest päevast lihtsalt väsinud, ning piisavalt rahul endaga, kui Lääne Elu töö tehtud sain, pluss elementaarsed majapidamistööd. Õhtul välja minemise peale ei jaksanud mõeldagi. Süsi, kutupiilu. Niipalju oli, et leppisin lapsega selle kokku, millal, kus ja kuidas me homse asjus kohtume…

… ja nii me veetsimegi tütrega elamusliku ja lõbustava laupäevaõhtu  luuleprõmmu meistrivõistlustel, mille tulemustest kirjutab Tartu Postimees siin, ja järelpeol Kirjanike maja keldris, Arhiivis, kus mängis Kriminaalne Elevant, oli samuti avatud mikrofon ja spontaansed paljukeelsed deklamatsiooniringid suitsunurgas.

Kui te vaatate seda Postimehe linki, siis seal on video võitja esinemisest. Aga ma lisaks siia veel ühe lingi oma personaalse lemmiku kohta. Ta esines finaalis sama tekstiga, aga see video on üles võetud kusagil mujal.

 

 

3 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    23. nov. 2015 kell 18:31

    täitsa põrutav värk 😀

  2. Futu said,

    24. nov. 2015 kell 05:40

    Lahe.:)

  3. mustkaaren said,

    26. nov. 2015 kell 23:47

    Kriminaalne elevant on 1 eesti parimaid bände.
    Luuletamine on peen kunst ja selle tegemist peab kõvasti harjutama. Tore, et sõnakuntsnikele ka pidusid korraldatakse, muidu noki ainult koduseinte vahel või kuskil raamaturiiulitevahel.


Lisa kommentaar

