Kadrid jooksid

Meil olid sihukesed kadrid see aasta, kes tulid, tõid ise kõike kaasa ja veetsid minu ja Otiga terve meeleoluka õhtu kuni peaaegu südaööni välja 🙂

Alguses olin rabanduse äärel ja üsna keeletu, aga see oli ikka üks rõõmus ja vapustav üllatus küll. Kadrid kõik puha omad ja head ka.

kadrid1.jpg

kadrid.jpg

 

koos.jpg

lauas.jpg

Ja kõige värvikamad kaunitarid:

värvikad.jpg

Mul võttis kohe aega, et sellest sabatist üle saada 🙂

Aga täna tegin tööd kuni umbes praeguse kellaajani. Nii kaua läks sellepärast, et polnud eriti lennuilma, samas kuu lõpp on käes ja kohustuslik kava tuleb valmis saada, ning kui lennuilma ei ole, siis sünnib iga lause tahtejõu ja hammaste kiristamise ning jubeda ajakuluga. Mis ei ole üldse see, nagu inimesed tegelikult peaksid kirjutada saama: lusti, rõõmu ja tuhinaga. Nagu mul ikkagi enamasti ju on. nagu eelmine kuu oligi… aga see kuu on kirjatööga olnud justkui üks igavene jama. Kuu on Konnas vist.

Õhtune uudis oli veel see, et kui Ott pärast kolme pilti ajakirjandusele Elvasse poodi sõitma hakkas, läks autol mingi rihm katki ja sellega julges ta veel ainult tagasi kodu poole pöörata. Õnneks ei olnud ta kaugele jõudnud. Ja selle teemaga tegeleme me homme edasi.

Kõik muu on tegelikult väga toredasti, aga autode osas valitseks nagu kuri needus meie üle.

9 kommentaari

  1. Maire said,

    26. nov. 2015 kell 08:07

    Küll sa oled ilus, Aidi! Nagu nukuke 🙂 Peaksin omale ka sellise pihikseeliku õmblema, nii meeldib mulle.

  2. rahutu rahmeldaja said,

    26. nov. 2015 kell 13:40

    hm, mingi autoneedus on teil tõesti 😦 ehk peaksite hobuse ostma, sest autod ongi enamasti needus ja saatanast jms 😛

  3. aidivallik said,

    26. nov. 2015 kell 14:24

    Aitäh ilusate sõnade eest. Ja hobuvankri peale võiks tõesti mõelda, see autoasjandus me majas on juba halenaljakaks muutunud.

  4. Köögikata said,

    27. nov. 2015 kell 00:12

    Ma olen kohe päris kade teie toredate ürituste pärast! Muidugi olen ma rõõmsalt kade, mul on nii hea meel, et teil nii tore on.
    Hobune oleks ikka stiilne küll!

  5. thela said,

    27. nov. 2015 kell 10:17

    Autodel ongi ilmselt praegu kuu Konnas, mina jamasin enda omaga ka terve kolmapäeva.
    Sinu puhul ma alati imetlen oskust ühendada loomingulist tööd suurepärase enesedistsipliiniga. Ma vist ei suudaks tähtaja peale kirjutada.

  6. trumm said,

    27. nov. 2015 kell 14:09

    ma ütleks, et mul on töötamine säände – kas on lennuilma v pole. mu armas härra ise ütles kunagi südametäiega ühe siukse olukorra kohta, et kuu olla solgipanges.

    a mde… mul oli aaaaaastaid tagasi autoga sarnane olukord. ja kas tead, mis aitas? ei hakka tausta selgitama, aga palusin preestril (kreeka-katoliku õigeusu oma, nemad õnnistavd kodusid ja ikoone ja autosid jne) õnnistada auto jaoks väikese ikooni. riputasin selle autosse… ja kõik jamad kadusid.

  7. trumm said,

    27. nov. 2015 kell 14:10

    oeh… mul on KA töötamine samasugune (igasugune, mitte ainult kirjutamine).

    ja mu armas härra ISA

  8. Muhedik said,

    27. nov. 2015 kell 22:01

    Kuu on tõesti kuskil imelises kohas, meie autojant käis 1,5 kuud ja mitte keegi ei tea tegelikult siiani, milles see viga ikkagi päriselt oli.

  9. mustkaaren said,

    27. nov. 2015 kell 23:10

    Sellised sandid sõbrad ehk sõbrad sandid on ylilahe!
    Ka meil yllatab autopark praegu erilise hooga. Tuleb vist jah kiriku poole pöörduda. Aga ehk leidub ka Maarahva preestrite hulgas mõni abiväge omav meister…


Lisa kommentaar

