Loomadega midagi lahti

Hommikupoolikul tuiasid meie pillikojatagusel põllul kolm kitse ringi. Otsisid lume alt näksimist, vahtisid hajameelselt ringi ja ei teinud suurt väljagi, kui ma fotoaparaadiga terrassile pilti klõpsutama tulin. Ma küll ogoroodinal vaatamas ei käinud, aga ma arvan, et nad oma visiidi käigus kas varem või hiljem konsumeerisid ka mu viimaste peakeste pärast kasvama jäetud rooskapsad. Aga vahet pole. Eks ma ole neid juba söönud küll.

kitsed.jpg

 

Eile käisime proua Punksuga arsti juures. Just nagu mu süda aimas, uudised ei olnud head. Mu armsal vanaproual on nüüdseks kadunud suust kõik hambad peale viimase logiseva kihva. Tema vanust pole me ju kunagi teadnud, nagu pahatihti nende teise ringi ehk leidloomadega kipub olema, igatahes pean usutavaks arsti arvamust, et päris kindlasti on ta üle kümne aasta vana… ja ilmselt kohe tunduvalt üle kümne. Proua Punksul on praegu  põletik suus (ühest vanast sissejäänud hambajuurest) ja silmades, samuti diabeet ja midagi ka kuseteedega, kuid mis täpselt seal toimub, seda saab diagnoosida alles pärast uriiniproovi võtmist millalgi. Aga enne püüaks selle põletiku maha saada.

Kaunis kurvalt kõlab see kõik, aga praegu igatahes toimub ravimine ja sundsöötmine, sest vabatahtlikult ja iseseisvalt ei söö proua Punks enam suutäitki. Olete proovinud kassile vägisi pasteeti suhu toppida?

Nagu sellest vähe oleks, läks Kata eile hommikul õue ja on praeguse hetkeni seal kuskil. Kuigi mulle hakkas juba eile õhtupoolikul tunduma, et tal oleks aeg juba koju tagasi ilmuda, kus ta iganes ka hulgub.

Ja tädi Tötsu kratsib kõrva ja pirtsutab toiduga. Samas mul on raske uskuda, et temaga nüüd midagi tõsist võiks lahti olla, sest sealsamas kõrvalt Punksu kaussi pandud (ja taas ja taas tolle poolt järele jäetud) toidu nolpsab ta silmatorkava aplusega endale sisse.

3 kommentaari

  1. thela said,

    13. jaan. 2016 kell 12:23

    Kurb on seda muidugi öelda, aga kui kass enam ei söö ja vanus on selline, tuleks tal minna lasta…

  2. Muhedik said,

    13. jaan. 2016 kell 12:50

    Kahjuks vanaduse vastu rohtu pole 😦

  3. maurus said,

    13. jaan. 2016 kell 22:03

    Ma küll veel selle “äraminekuga” ei kiirustaks, kassid on nii vitaalsed, ja 10 aastat pole veel mingi vanus kassile! Igatahes edu ja palju lootust!


Lisa kommentaar

