Kui ainult enne vihma ära jõuaks

Läheb kolmas päev sonkimist, sorimist, tassimist ja nühkimist. Ilmateade lubab homsest alates vihmasid. Meile pidavat jõudma õhtuks, nii et võib-olla, võib-olla jõuame niikaugele, et mättad saab välja, pinna tasaseks ja muruseemne sisse.

Igatahes me püüame VÄGA.

Aga ma ütlen ausalt, et see rookimine seal on üks rämedalt raske töö. Mu kartulivõtu-, kivaheite- ja muud lihased on nüüd kolmandaks päevaks ikka juba väga, väga vihased. Ainus põhjus, miks ma olen veel nõus seda tegevust jätkama, on kujutlus järgmisest jaanipäevast ilusal tasasel tihedal muruplatsil.

Kogu see plats:

murumängude ala.jpg

Mu tööjärg on juba pillikoja taga.

tööjärg.jpg

Mina sorin ja songin, Ott veab mu kärutäisi ja tuleb rehaga songermaad tasandades järele.

rehaga.jpg

Tema ees näeme kive, mis künni alt ilmusid.

Ka järgmise 2 pildi peal näeme kive, mis künni alt ilmusid.

kivid.jpg

kivid1.jpg

Kuid me songa ei saa, kuid me songa ei saa. Ja see vihm peaks ka ikka veel natuke ootama. Praegust kuiva mätast tühjaks raputada ja ära vedada on tegelikult lapsemäng selle kõrval, mis siis juhtub, kui see värk siin kõik märjaks sajab.

Nii et lootkem, et jõuame seekord ajaga võidu.

tööjärg1.jpg

 

6 kommentaari

  1. rahutu rahmeldaja said,

    27. sept. 2016 kell 22:33

    Hullud inimesed 🙂 Loodame siis, et vihm tuleb nagu lubatud ja te tõesti songa ei saa.

  2. Muhedik said,

    28. sept. 2016 kell 00:19

    Peale vihma tuleb jälle kuiv aeg. Oktoobri lõpuni on veel aega küll kõik ära jõuda. Hulluseni rabada pole eriti tark tegevus. Hoiame pöialt, et te peale selle rabelemise veel ka terved oleksite.

  3. mustkaaren said,

    28. sept. 2016 kell 08:30

    Oo, ooo!
    Hullud inimesed.
    Vihma lubatud ainult paariks päevaks, aga praegu ju ei taha miski enam kuivada.
    Eelmistel aastatel oli ju veel jõuludeni maa pehme…
    Aga vaata, kui hea yleskaevatud maa, kyll sinna on hea istutada. (saatanlikult naeru kihistades vasakule ära)

  4. Togram said,

    28. sept. 2016 kell 08:34

    super! Tundub, et asjad edenevad teil suure hooga!
    Loodame siis et vihma ei tule. Ma loodan tegelikult ka, muudel põhjustel, kui siiski 🙂

  5. aidivallik said,

    28. sept. 2016 kell 20:59

    Meie võit!

  6. Maire said,

    30. sept. 2016 kell 18:55

    Hirmus raske töö. Mina keerasin omal sellise tööga käed tuksi kunagi Rapla maja aias ja mul oli teiega võrreldes ikka imeväike tükike rookida, kõigest 400 m2. Aga pensionärist naabrinaine manitses aia taga, et sa noor inimene tapad enda ära 🙂 Mina veel mõtlesin, et mis ta hädaldab, pole siin hullu midagi. Täna tean, et tal oli tegelikult õigus – tööga ongi võimalik endale palju kahju teha. Loodan, et teie olete targemad, mina ei olnud. Hoidke ennast!


Lisa kommentaar

