Tänu ja kiitus

… meie sõpradele, kes jõulu teisel pühal tulevad, maja naeru ning valju juttu täis ajavad, lõbusa tujuga kõik selle ära söövad, mis ma neile kokku olen vaaritanud, aitavad muuta pika talveöö lõbusaks ja lustiliseks ning lahkuvad varastel hommikutundidel, jättes endast maha taaskinnitatud usu sellesse, et mitte miski ei saa lõplikult halvasti minna, kuni üksteisest hoolitakse.

Koerad on täna väsinud ja maganud kogu päeva nagu rondid. Mina olen ka ainult uimerdanud, telekat vahtinud, netis konnanud, majas tasamisi ringi koperdanud ja koristanud. Ning muidugi taevast tänanud, et mu töögraafik on ainult minu enda seada… mis tähendab, et võisin endale tänaseks lubada mõttetu päeva luksust. Homme hakkan taas tööle. Enne aasta lõppu on paar tööd vaja valmis saada.

Muide, oli geniaalne mõte allkorrusele endisesse elutuppa hoopis suure lauaga söögituba teha. See on osutunud majas äärmiselt vajalikuks ruumiks. Ja just ovaalne laud on tegija. Nurkadeta laua ümber saab sujuvalt mahutada peaaegu piiramatul arvul külalisi – kõik sõltub sellest, kui laiaks ning lauast eemale venitada laua ümber istujate ring. Ühel hetkel jäävad muidugi seinad ette, aga eile see piir küll veel käes ei olnud.

Lisa kommentaar

