Töises olekus

Õhus on palju tööd.
Eilne läks nagu sutsu liiale mu meelest, aga parem, kui sellise tempoga taas ära harjun.
Hommikul lullamilla laupäevasesse lehte, mis pühade puhul ilmub juba neljapäeval. Siis 5 A4 lk lastejuttu. Kui sellega lõpetasin, oli vaja sõita Tallinna ühest hulgilaost viimaseid pakke “Koletise lugusid” ära tooma. Läksime õhtul nendega linnusesse, nagu õpetajate suveseminarirühmaga olime kokkku leppinud – nad tahtsid juba eelmisel õhtul, kui esinesin, neid saada, aga siis mul ju polnud. Muide, “Koletise lugusid” ongi järel veel vaid mõnikümmend eksemplari, nii et keda haarab hirm ilma jääda, kirjutage mulle.
Ah jaa, siis tegin veel trükikotta uue lasteraamatu kohta hinnapäringu. Täna-homme, kui vastus saabub, panen selle peale siis ka kulka taotluse kokku ja saadan teele. Enne aasta lõppu võiks ju MTÜ-lt siiski mingi uus raamat ilmuda, eks.
Ainult et üks või võib-olla kaks lugu on sellest uuest raamatust ikka veel puudu, selle probleemi lahendamine on mu tänane päevanõue. St need lood on olemas, aga kahjuks veel ainult mu peas. Kuidagi tuleb nad paberile saada.
Ja siis need “Saladused”.
Kohutav. Ega ma endalt nüüd ühtäkki liiga palju lootma pole hakanud…

Lisa kommentaar

